Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, July 10, 2019

Bakina kuhinja - pesme članova 17 deo

Bakina kuhinja - pesme članova 17 deo






💓💓💓 U šerpici moje bake redjaju se boje svake, posni djuveč baka pravi pa povrce razno stavi, sve začine ,red ljubavi e tako se jelo pravi! U rerni je zapečeno ispalo je savršeno! Uz corbicu i salatu I uz dosta dobre volje na stolu je komplet ručak pa dal ima išta bolje! Uz poznati pozdrav stari da nas služi dobro zdravlje, na kanalu sve imamo netrebamo ici dalje! 💓💓💓 Svim ljudima dobre volje šaljem pozdrav od sveg srca da su zdravo i veselo pozdravlja ih bakina pčelica! 💓💓💓



💓💓💓 Pravi baka trouglice divan osmeh krasi lice, Keceljica neizbezna i bakina duša nežna, sve to skupa objedini žena koja čuda čini. Ceo svet je osvojila mnogima u srcu mila, a i mora biti tako kad se za nas moli slatko. Sve molitve što postoje upucuje Bogu baka, to nemože izgovorit tako milo duša svaka. Ja cu baki uzvratiti pa se isto pomoliti, da Bog dadne zdravlja svima ponajviše bolesnima, da ozdrave ,da se spase, jer kad čovek ima zdravlje e bogastvo to je znase! Sve bas volim i pozdravljam i u srce svoje stavljam, pa cu ključic izgubiti u mom cete srcu biti!!! 💓💓💓

💓💓💓 Evo moja draga baka pravi nesto neobicno, paradaiz napunjeni ja nevideh nigde slicno. Za zimnicu idealno najbolja si bako stvarno. Fantasticno ,jako zdravo, ma to ume baka samo! Ova zena nasmejana, toplog glasa ,kose sede, saveti joj verujte mi cistog ,suvog zlata vrede! A molitve čiste ,prave, kad ih baka izgovara iz dubine toplog srca sve na svoje mesto stave! O osobi toplog srca pisati bi mogla dugo, ali cu joj samo reci Volim je bezkrajno i ništa drugo! Volim i vas divni ljudi sa kanala moje bake, nek vas svuda sreca prati i ispune želje svake!!! 💓💓💓




Драга Бако ја Те волим Ти си мени осмех дала Ја од Тебе учим пуно И зато Ти много хвала. Буди добро Остај здраво Па ме сутра опет радуј Бога драги нек Те чува Ти си Бако нежан славуј. Твој је рецепт као песма Осмех греје срце моје Нек си добро Бако увек Поздрави ми Деку, Своје. Драга Бако ја Те волим Ти си мени осмех дала Ја од Тебе учим пуно И зато Ти много хвала. Хвала пуно, Дивни сте. И дивни су рецепти. Здрави Били.



Sace Recepti

Da napišem jedan stih jer kod bake on će da bude za mene veliki hit. Dama naša baka Jela kuvarica za sva vremena. čovjek od kog se moze naučiti svašta. Jer je prošla mnogo toga. i sva svoja dobra djeli sa svima nama A ja sam jo neizmjerno na svemu do neba Zahvalna. Hvala Hvala Hvala.... U ime svih nas ja ti kazem još jednom Hvala Voli i ljubi te tvoja beba




Draga Jelo, svo znanje naših majki, baba, para para baba, o paprikama stalo je u ovo grne..... Ma Vi ste nama umesto Prologa Vladike Nikolaja, ako se ne pročita ujutru.. Životni, puni ljubavi i iskustva .. saveti, priče, nije samo recept i aj' ćao....u tome je Vaša čarolija... Neka su loši dani iza Vas, da Bog da da se ne povrate....moglo se osetiti i videti...briga, pokreti, reči. Bez blagoslova, ni ustati ujutru, ni preko praga preći....🍎🍎



Pozdrav dragi moji. Kad ustanete pčelice Snene okice otvorite. umijete,kaficu uz baku da pijete. Danas je parfe kolač pravi Možda neka pčela i odmah napravi. Osmeh bakin baš mi prija umiljat glas dušu greje. Energija vaša uzor je moj. Bako moja super ste žena Više nego savršena.. Nekom baka nekom majka U školu zajedno idemo Ceo dan se družimo. Veliki krug prijatelja mnogo mi znači Svaka posebna na svoj način. Osvojile srce moje I ja sam nekoj to znam. To je ljubav neviđena U XXI veku voliš na netu. Pozdrav drage moje Prava ljubav to je.👄💕

Baka ima goste. Pa dundošu pravi. Al če HEPY danas da slavi. Bakine pogače nenadmašne sve. Testo nadošlo ajde da krenemo. Upomoć priđe novinarka Zorica Sva srečna i vesela. pokazala umeče svoje. Uvek je bako lepše u dvoje. Sve pohvale za vas dve Od pogače neće ni mrva da ostane. Dragi moji to je bilo to Ja vas čekam ponovo. Opet če biti dundoša nova. Svaka je san snova. Nije da hvalim Al nijedna nije ko moja. U to smo se uverili bako svi.




💓💓💓 Evo meni moje bake mojih pcela drugarica, nisam bila jedno vreme pa mi hvale mila lica. Ovaj kanal bako draga nedostaje veruj tako, kad nas nekad malo nema vracamo se njemu slatko. Rolnice sa voca dosta divan predlog nama osta, da se lepo zasladimo pocastimo dragog gosta. Sve je lako i ukusno tu dileme neke nema, jer kad znamo da to pravi divna žena savršena! Nek Veliki Bog sacuva širom sveta dobre ljude, neka sudi po djelima pa kako nam svima bude. 💓💓💓 Za stihove procitane mogu samo reci hvala, još kad ih je moja baka tako milo pročitala. Sve vas redom sad pozdravljam u svoje vas srce stavljam pa zakljucam ,kljuc zagubim, Sve vas mnogo grlim,ljubim!!! 💓💓💓



Vesna Lekovic


💓💓💓 Dobro dosli baka kaže nema meni ništa draže no kad čujem reči ove sa kanala baka zove. Svojim glasom umiljatim miluje nas milo,slatko, pa sve brige i problemi tad nestaju bar nakratko. Jutros sprema dzigaricu Uz osmeh na toplom licu pa ko može da odoli, moju baku da nevoli. Dzigarica uz povrce i na mome stolu bice, da u jelu uživamo šta je dobro da saznamo. Uz veliki pozdrav slatko ja te volim draga bako, tebe ,deku i pčelice nek se smeši vaše lice, punim srcem ja vas volim i dragom se Bogu molim da zaštiti lica mila svud po svetu gde god bila!!! 💓💓💓



Dok gledam baku I pijem kafu. Baka mi ruku pruži Da se s njom družim. Svako jutro letim prva ruku da ti dam . Sad lete i moje drage ljubav da pruže od srca iz duše. Naučismo bako od tebe sve. Da se kuva . Jer ništa nema bez kašike. Da zaboravimo brzu hranu . Da ne budemo lenje Da zasučemo rukave Stavimo kecelje. Evo ideje zagrejmo načas rerne napravimo ovu divnu boraniju. Svi če da je hvale Jer neće naći mane. Pozdrav drage moje toliko od mene primite poljubce od bakice Jelle.. Ne zaboravite smešak mali evo i ja ču vama dati.😁👄💕

Nasuvo ili valljušci vojvođansko jelo Subotom se kuva vangla puna. Sa sezonskom salatom ručak pravi. Brzo se najedem Još brže ogladnim. Bako moja o ljudima nemam reči. Idi samo putem svojim Glavu na takve ne okreči. Za mene i mnoge si prava dama,kraljicai svog kanala. Poznata širom sveta gde ljubav šeta .Gde zlobe nema . Zlobnicima vrata zaključaj Ne treba da idu ni na jedan kanal. Takvima nigde mesta nema, ti nemaju ni prijatelja ... Puno pozdrava dragi moji Ljubim sve ko voli baku moju i pesmicu ovu.💋💞



💓💓💓 Moja baka nasmejana i jutros je evo snama, pravi recept stjesteninom pa ga preli sa slaninom, zamirisa sa ekrana fantazija to je slana. Ljubomorni nek se stide mogu samo da zavide ovoj divnoj ,ženi dragoj njenoj toploj duši blagoj. Ti neznaju dobro štaje ni kuhinja gde se daje divna ljubav neizmerna, gde su jela savršena. Pa za takve nemam reči suvišno je ma šta reci, neka kanal zaobidju i polako prošetaju jer nam takvi netrebaju. Lepi pozdrav od sveg srca šaljem za sva divna lica koja bakin kanal prate, neka znaju i nek shvate da nas ovaj kanal spaja, tome nema nigde kraja. Ovo divno prijateljstvo nesreta se tako često, to samo kod bake ima to je naša duša mila!!! 💓💓💓


Mesi baka glatko testo baš bez kvasca i peciva, ohladi ga i razvalja posu raznim sjemenima, Pa ispeče pogacice ispadoše grickalice, male ,žute ko dukati radocu ih isprobati. Pa uz osmeh divne žene iz kuhinje savršene, ide pozdrav Bogu dragom da pomogne svojom snagom, da bolesne sve izleči, a za zdrave ima reči da pravijem putem krenu, zato volim ovu ženu, savršenu,jedinstvenu

Zato Boga i ja molim da sačuva sve što volim, moga deku, moju baku, da podari srecu svaku. Da sacuva i pčelice i njihove porodice, da podari zdravlja,srece, bogastvo je to najvece!!! 💓💓💓


💝💝💝 Stavi baka u šerpicu, tople vode i šećera. U to doda kvasac mali, danas nama hlebčić pravi. Pa u brašnu sve zakuva, tajnu hleba baka čuva. Al rešila ovog dana, malu tajnu oda nama. Kad poraste malo testo, brašnom posu, nožem para. I ubaci u pećnicu, čaroliju ona stvara. Zamirisa čak do mene, ja ne gubim više vreme. Idem sada spremit ovo, a sutra ću nešto novo. 💝💝💝 Sve vas volim i poštujem, sa vama se dopisujem. Al vremena imam malo, znajte da mi do vas stalo. Pa pišite mile moje, kako kod vas stvari stoje! 💝💝💝

Joka Živković

💝💝💝 Moja baka zvezda prava, pa tako i razgovara. Snimaju je treme nema, sve uradi bez problema. Došli gosti iz daleka, a jelo ih pravo čeka. Sve domaće i poznato bravo draga moja bako. Neka vide svi u svetu, tu lepotu domaćina. Tu dobrotu što imaju i svima je poklanjaju. 💝💝💝

Dobar dan, svima... NISTA NE SPAJA LJUDE TAKO DOBRO, KAO DOBRA HRANA! Davno smo upoznali i shvatili ovu izrekicu; ali se uvijek iznova zacudimo dobroj vibraciji i druzenju na bakinom kanalu...Svojom hranom i svojim likom; sve nas je okupila oko svoje " medene" hrane; bas poput pravih pcelica...Baka nam.kuha, a mi privuceni njenim.likom i receptima...sletimo, i ostavimo nesto svoje... Pozdrav drage moje pcele, pozdrav bako...sretan dan , u zdravlju, svima!!!


Dobar dan, dragi moji pratioci, bakin.kanala; dobro jutro nasa uciteljice?! Bas tako, baka Jelena, divnog imena; poducava nas osnovama i " zavrzlamama" kulinarstva, ali i sustini dobrog vodjenja domacinstva, a to je stvoriti ugodan, cist i topao dom.To je san svakog covjeka, a san svake savjesne domacice, a sve mi smo i domacice...cista, uredna kuca i blistava kuhinja.Postici to nije bas lako, ali nije ni nemoguce...potrudimo se i uzivajmo u cistici vlastitog doma! Bakica...nami to najbolje prezentuje, slikom i rijecju...To je to...Predivna i uredna kuhinja i njeni korisni savjeti i poticaji..




Prva se kanal javila Bojana. Dok pije kafu za posao sprema. Prvo je poljubila baku. Žurila i ja al Boja je brža. Ljubim ruke bako uvjača baš je fina A još od tikvica i krompira. D4aga bako Blago naše. Moja sveska sa receptima vašim več je puna. Biće to moja draga uspomena. Sa kolena na koleno Ići će bako. Pored mene i unuka vas voli jako. Srdačan pozdrav drage moje vredne pčele od bakice Jele.
Jela
Baš je tmurno ovo jutro Ne volim ovakvo vreme. Čim sam oči otvorila Ja bež kod baka Jele. Na kanalu slika divna To je moja baka mila. Jutros pogaču baka mesi Za pogače je majstor ona Na kanalu stvarno puno recepata za pogače ima. Dundoše sve ,meke kao pena Svaka je savršena. Bako mila ni ja lenja nisam bila . Svaku sam pogaču tvoju ja napravila.. Ljubim moju baku i sve moje pčele Primite pozdrave i najlepše želje. Puno zdravlja i ljubavii osmeh lice da vam krasi.


Jelica Markovic


Probudite se drage moje. Dve Jele vas čekaju raspoložene sa osmehom kafu ispijaju. Baka nam je vesela danas koh sprema. Desert je desetka čista. Stotku bih joj dala Svaka ocena je mala. Moja baka je domačica prava. Za druženje uvek spremna Bogu se moli za zdravlje svih nas. Zato je mnogo volim jer nesebično sebe daje . Uz pomoč božiju večno će da traje.👄💜 🐝🐝🐝moje prinite pozdrave bakice Jele.Poljubac




💝💝💝 Dobra volja i kecelja, predložila baka Jela. Pa da šnicle napravimo i u ručku uživamo. Okupimo oko stola, ta se šnicla probat mora. Ukusno mi baš izgleda, još nam fali malo hleba. Delikates to je pravi, mami šnicla da se pravi. Pravit ćemo,draga bako. Naše telo voli tako. 💝💝💝


Ima bezbroj
kanala sa receptima, ali Vi osvajate
prirodnošću, spontanošću,
dobrotom i veštim rukama! Neka Vas
dragi Bog čuva, a i sve koji Vas
gledaju i uče od Vas... :)







No comments:

Post a Comment