Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Friday, April 24, 2015

Kako spremiti klena

Kako spremiti klena

Ako imate sreću da Vam je neko pecaroš u porodici kao kod mene, (ovoga puta moj stariji unuk) onda će ovaj recept dobro doći...





Potrebno:
1 veći klen (ovaj je bio 1300 gr)
so
biber
začin
ulje

2   čena belog luka
malo seckanog peršunovog lista
limun
brašno belo i malo kukuruzno
ulje za prženje

Priprema:
Ribu očistiti i dobro oprati a zatim iseći na komade (ja sam malo krupnije) zatim je malo ocediti,  poprskati limunom, posoliti dodati začin, biber. Belo i kukuruzno brašno izmešati, pa uvaljati parčad ribe u pržiti u dubokom ulju. Ja volim ribu da pokrijem poklopcem, pre svega lepo se isprži a i ne prska po šporetu.

 Kad porumeni sa jedne i druge strane, vaditi na tanjir u koji ste stavili salvetu da upije višak masnoće. U činijicu naseckajte beli luk i peršun nacedite malo limuna pa stavite na ribu. poklopite tanjir da riba upije. Uz ribu služite krompir salatu.

Prijatno!





No comments:

Post a Comment