Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, September 9, 2019

Bakina kuhinja - pesme članova 19 deo

Bakina kuhinja - pesme članova 19 deo




💓💓💓 Naša baka mila lica prava dama,a Sremica, veselo nam evo sprema paprikaš iz ravnog Srema! Pravo jelo,fantazija baš ti bako lice sija, kada spremaš jela stara tvoja škola vredi para. Na tanjiru lepa slika nek nam bude sad navika, da kuvano i spremamo uspomenu da čuvamo, na najbolju dragu ženu našu baku savršenu! Bako Jelo,da si zdrava, nek se širi tvoja slava svakog dana,i sve više, o tebi se roman piše. Pčelice te tvoje vole za tvoje se zdravlje mole svakog dana,al iskreno jel si bice savršeno! 💓💓💓 Na sve strane pozdrav leti sve pčelice da poseti, da prenese moje želje zdravlje,slogu i veselje!!! 💓💓💓



💓💓💓 Ko kraljica na prestolu vodi baka divnu školu, pravu školu kulinarstva u kojoj nas uči svašta. Uči baka da kuvamo, da mesimo i spremamo, zato treba da smo sretni našu baku što imamo! Evo danas na stolu je to gurmansko jelo pravo, musaka sa slaninicom bako Jelo nek si zdravo! Dobro kaže moja baka da bi pravi ukus znali jelo treba isprobati, jer sit gladnom kaže baka nece lako verovati! Kako samo divne misli ova žena poseduje, ma zato je jedinstvena na sve strane nek se čuje! Njene reči i molitve zaista su jedinstvene, pa na ovom belom svetu nema više takve žene! Iza ovoh reči stojim baku Jelu mnogo volim, ja je volim i volecu baku Jelu drugu necu!!! 💓💓💓 I sve ljude ovog sveta mnogo volim,mnogo cenim, mnogo srece,mnogo zdravlja, u životu ja im želim !!!
💓💓💓


💝💝💝 Sremica je moja baka, na tome joj časti svaka. Jer Sremice su dobre žene, naučiše svašta mene. Od kuvanja raznih jela, najbolja je baka Jela. Njeno srce,njena duša, sve pčelice redom sluša. A pčelice što požele, sve imaju kod baka Jele. I druženja i lepotu, svaka želi baki stotu. Pa je hvale, zdravlje žele, veliko je srce naše bake Jele.

No comments:

Post a Comment