Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Saturday, September 25, 2021

Paprika za zimu koja se sigurno ne može pokvariti

Paprika za zimu koja se sigurno ne može pokvariti



Porebno je:

2 kg paprike ( ja sam koristila crvene)
1.2 kg  kg luka
1.5 kg paradajza
ulje 
soli


Priprema:

Sve dobro oprati očistiti iseći na krupnije, papriku na kolutove, luk na rezance a paradajz oguliti i iseći na kocke. U veću šerpu sipati ulja  po želji ja sam sipala 200 ml  pa kad se ugreje ubaciti sečen luk i pržiti ga na tiho bez dolivanja vode. 


Može se pokriti poklopcem . Posle 10-15 min dodati papriku posoliti, (ja sam dodala 1 kašiku morske soli) i pržiti oko 20 min. 








Ubaciti paradajz da se i on uprži dok sok malo ne ispari.




 Po želji možete dodati još malo ulja. Kad se povuče varjačom po dnu šerpe i vidi se dno sataraš je gotov. Treba malo manje pržiti nego kad se sprema za ručak. 



Ohladiti i spakovati najbolje u plastične kutije sa poklopcima. Spakovati ohladjeno u zamrzivač. 



Zima kad se poželite sataraša izvatiti malo ga  propržite 2-3 min.  i to je to.   

https://www.youtube.com/watch?v=yoixSjCCCHU

No comments:

Post a Comment