Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, April 1, 2019

Bakina kuhinja - pesme i priče članova 10 deo

Bakina kuhinja - pesme i priče članova kanala







Duskina kuhinja!
💝💝💝 Pripremila baka tavu, Delimano sto napravi. Pa isece casom testo, pa u tu tavu stavi. Sta li sada smislila je? Hleb bez rerne ispekla je. A hlebcic bas mirise, volim te bako od svih najvise.
Joka Živković


💝💝💝 Cvrkut ptica, kod bake se cuje. Dok nam baka, lepo porucuje. Da dodjemo , jer kolace pravi. Svakog gosta , moze da zasladi. U svom domu , gdje ljubav mirise. Svaki novinar , o tome ce da pise. I naravno sve je tako, jer baku voli svako. 💝💝💝



Joka Živković


💝💝💝 Pogledat cu bako, sve sto kod Vas ima. Jer moje srce voli, da se druzi sa svima. A projica Vasa, osvaja na prvu. Vidim da ste brasno, okupali u pivu. Ali nema veze izlapit ce to, kada se proja stavi na sto. Mirisna je sigurno, zakljucujem lako. I ja cu tako 💝, da napravim bako. 💝💝💝 Evo moja srca tri, jer su znak ljubavi. 💝💝💝


Joka Živković


💝💝💝 Pogledajte baku Jelu, u svom carstvu svu veselu. U proljetnom ovom danu, sprema sarmu odabranu. Sarmica je od povrca, posna,laka za nasa srca. Jednostavno i bez treme, spremam bako bez dileme. Ukusna je nek svi znaju, i ovako nek spremaju. Sta jos mogu tu da dodam, vec da pravim i da probam!? 💝💝💝


Milena Gosic

bake Jele. Sve su one dobre Mice i cekaju
bajkine poslastice. Danas baka neke
krofne CVORIC sprema, a mnogima
od nas, su one omiljena tema. Zute
krofne kao dukat, nase bake Jele, a sve
pcelice drage bi ove krofne vrlo rado jele.
Da se slade uz krofnice mile, sto su
bakine veste ruke umesile😘😘😘
Vesna Lekovic

Lepo moja baka rece da sirimo nase bratstvo, celom svetu pokazimo neka vide ko smo,sta smo! Mi smo jedna zajednica velikog i toplog srca, koja siri prijateljstvo negledamo ko smo,gde smo! Predvodi nas nasa baka pa u tome i jeste caka, oko nje smo okupljeni pa to mora da se ceni, zato hvala ovoj zeni! Moja baka premorena sa snimanja evo stigla, za RTS snimala je sa uspehom ,nema briga! A recept je evo pravi brzu pitu baka stavi, sa jogurtom i sa sirom a bez kvasca i bez kora, ma to dobro biti mora! Pita meka kao dusa mora baka da se slusa, tad sigurno greske nema bravo bako savrsena! I na kraju ono pravo koje baka kaze stalno: ,,nek nam bog da zdravlja samo za ostalo sve je lako Verujte mi to je tako''!!! 💓💓💓


Vesna Lekovic


Vesna Lekovic


Sprema baka poslasticu uz osmeh na toplom licu, pa smislila nesto novo pitamo se sta je ovo? Nesto zdravo,ali slatko sprema se za vreme kratko! Osmislila baka vesto pa ispalo divno nesto. Mojoj baki radi masta ova zena ume svasta, sta zamisli,to napravi pa svoj tajni zacin stavi. Tjestenina zdrava,vocna i bakina ljubav mocna, promešamo,pa probamo to kod bake ima samo. Uz molitve dragom bogu da nam zdravlja on podari, u kuhinji moje bake redovne su ovo stvari! I vi moje drage pcele čujte savet bake Jele, delite osmehe redom svima pa sta od toga lepse ima? 💓💓💓


Vesna Lekovic


💓💓💓 Pravi baka dundosicu pa listove slaze slatko, stize prava poslastica trajalo je vrlo kratko! Poslastica bas se lista moja baka jutros blista. Kad pogacu degustira u stce me nesto dira jer to samo baka ume svako mora da razume! Sirimo se svakog dana stigo recept do Japana preveden je sirom sveta samo tako neka seta! Postigla si bako sama siris uspeh svakog dana, tvoj zivot je kao bajka zato bako cast ti svaka. Nagrade ce mnoge stici nemogu te zaobici, jer si stvarno jednostavna bas si zato popularna! Posle svega sad vas pitam dal ko moze da odoli moju baku da nevoli! ja je volim i volecu baku Jelu drugu necu! 💓💓💓


Vesna Lekovic



Meka proja pa šarena pa sa pivom zalivena, i semenke pravi zacin pravi baka na svoj nacin. Rastresita pa hrskava mnogo lepo kad je slava. Vesto baka stvara recept kod bake je sve za deset. Bogu baka zahvaljuje svakog dana da je cuje, da podari dosta zdravlja dosta srece, pa malo i para! Nek nas cuva ,i zastiti sve ce drugo lako biti!



Vesna Lekovic


💓💓💓 U najlepšem malom kutku gde najlepse raste cvece, tu nas ceka nasa baka pa dal ima vece srece? Sa osmehom kao dusa ja je vrlo rado slusam. Jutros pravi zdravo nesto ma prelepo vrlo vesto. Mota male sarme bebi ko ih onda probo nebi? Povrca je natrpala pa ih slatko umotala, uz to ide laka corba sve je spremno da se proba. Ovo jelo vrh vrhova samo moze baka ova da napravi nešto tako samo kod nje to je slatko! 💓💓💓 Uzivajte drage pcele uz recepte bake Jele Jer je ona savrsena nasa baka samo jedna! 💓💓💓



Vesna Lekovic

da ga svima podelimo pa dal ima ista lepse da mi sada pozelimo? Salje baka pozdrav svima svud po svetu gde nas ima, zeli da smo samo srecni sta se drugo treba reci! A za recept reci nema kad ga moja baka sprema. Meko testo kao pena to je baka savrsena. Krofne zute ko dukati treba samo isprobati pa shvatiti tada nesto to je pravo savrsenstvo! Zelim samo dosta zdravlja baki,deki i pcelama nek nas cuva BOG VELIKI i nek uvek bude snama!!!


Sace Recepti


neće biti za kuvanje nikakve dileme. Ona kuva svakog dana i sve to podjeli sa nama. A nama ostaje samo da spremimo i uzivamo. Zao ti bako neizmjerno hvala najbolja na svijetu Baka Jela i opet dilema nema.
Sace Recepti


Evo danas Baka Jela za nas divne čvorić krofne sprema Krofne uvek mirisne i fine jer su ih Bakine ruke umesile Baka Jela sve sa nama deli a ja kazem blago meni Toliko se moje srce svemu veseli jer nas ona voli kao da smo svi pačići njeni pa i jesmo što da nismo kad nas voli iskreno i čisto. Ljubim ja moju Baku Jelu i svu druzinu njenu Vaša Bojana Sace kako me Baka zove:)))



Sace Recepti


Bako draga kada vidim ove tvoje ruke vrijedne, kako za nas kuvaju bez imalo muke i dileme. Kupus je vrunsko jelo a posebno ovako spremljeno. Ma to samo tvoje ruke mogu . Ovaj recept vrijedan paznje vjeruje te mi jer kod bake nema nikad da omane. Volim bako tebe i deku i svu druzinu tvoju cjelu. Cmoka ide svima vama i vjerujem da je bilo lijepo na snimanju.



No comments:

Post a Comment