Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, September 5, 2018

Bakina kuhinja - slatko od smokava na bakin način

Bakina kuhinja - slatko od smokava na bakin način


Potrebno je:

1 kg smokava
1 kg šećera
1 limun
1 limuntus
šipka vanile ili vanilin šećer
listići rezetlice ( ko voli)



Priprema:

Smokve oprati  odseći im drškice i probosti ih čačkalicom na pasr mesta da ne pucaju. Rastvoriti u malo vode limuntus pa politi smokve i malo ih uvaljati u limuntus. 





Ostaviti ih 5-6 min. U veću šerpu sipati 2 l vode pa rešetkom vaditi smokve i spustiti u ključavu vodu i  kuvati oko 5 min.



 Izvaditi u suvu šerpu. Šećer sipati u šerpu pa preliti sa 300 ml. vode i kuvati da se ušpinuje. 


Staviti smokve da se kuvaju oko sat vremena. Pred kraj dodati  pola cedjenog limuna a ostatak na kriške. 


Dodati vanilu ( ja nisam.. dodala sam listove rezetle).






 Kuvano slatko prekriti mokrom krpom i kad se ohladi sipati u tegle. Sjanog ukusa ..Probajte..

1 comment:

  1. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    ReplyDelete