Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Saturday, May 11, 2019

Bakina kuhinja- pesme članova 13 stanica


Bakina kuhinja- pesme članova 13 stanica




Dobro jutro svima zelim. Svakom novom danu se veselim. Veselim se i tebi Bako Jer si veijedna za sve nas U tome je pouka naša da nas podstakneš Da moze sve to i ruka naša. Ovog puta jedna voćna oblanda. Prepuna je ona boja od kivija zele bombona i malo čokoladnog keksa. Nasta jedna veoma lijepa i ukusna smijesa. Zaista je laka da ju moze napraviti svako Jer si nam ti pokazala kako da ide kao iz rukava baš baš lako. To je za svakog poučno što na početku reče pa neka pročita svako Izmedju reda i biće mu veoma lako i jasno. Lijep vikend i svako dobro A sad odo ljubim vas Baku Deku i sve sa jedinstvenog Bakinog kanala gdje ljubav i sloga vlada i za to ti Bako hvala. Za sve zahvaljujem Bako draga Volim vas ❤️


Sace Recepti


Mjesi baka lepinje male pa ih sve onako premaza sa malo pavlake. Posu semenkama reznim stavi da se peče. I sve nam lijepo u ekran reče. Na nama je samo da je poslušamo. Stavimo keceljice oko struka i zamjesimo sve bez imalo muka. Tako je lako da se moze sa ovim poigrati svako. Uzitak je pravi napravite i uvjerite se sami.



Sace Recepti

Buhtla velika pa i posna. Moze svako da napravi i proba toliko je samo lijepa, da mi ruka ka ekran potekla. Baka ju napravila tako ali kaze moze bolje, a ja kazem hvala Bako ,iskrena si i zato te voli svako. Voli te ko dušu ima bila je tu i jedna velika kifla mirisna i fina pa uz čašu mleka bila bi jedna lijepa ideja za doručak



Pozdrav dragi moji. Gledam moju baku dok pijem kafu.☕☕ Volim kad mi tako dan krene Kakvo jutro takav dan. Sunčano jutro i cvrkut ptica baš su vesele ovog jutra . Napolju je pravi raj . Mudro moja baka zbori pamtim reči nje . Jer i meni pomogla je da se izađem iz tuge. I ja želim svima život bez problema , puno sreča i zdravlja Da se družimo sa bakom prebrodičemo prepreku svaku. Jer život nije bez problema Samo treba biti mudar pa iz njega što pre izaći iz njega.



Svakog jutra javlja nam se moja baka mila. Vredno radi vešto snima dal još negde ovo ima. Vesela ,mila drugar pravi takva duša se večno pamti. Pčelice uči Pčele podseća Moja baka UČITELJ STOLEČA. Druženje s bakom meni jako prija Jer sam uz nju stekla puno dragih prijatelja.Vredne paznje pametne i mile moje su srcee mnoge osvojile.Poljubac za sve drage moje od vaše Jele.



Vesna Lekovic
💓💓💓 Vredne ruke moje bake jutros rade nesto vesto, hoce svojim pcelicama da pokaze jutros nesto! Lepinjice sa kajmakom pa to mora uspet svakom, ako baku spaznjom slusa neka svako to pokusa. Kad lepinja zamirise baki treba da se pise, da joj toplo zahvalimo i zauvek upamtimo! Blagi osmeh ove zene i savete razne njene treba dobro upamtiti duboko u srcu skriti! Nek veliki Bog podari, mojoj baki samo zdravlja da sacuva toplu dusu sto velika dela stvara! 💓💓💓 Pozdrav dragim pcelicama koje bakin kanal prate nek osmehe samo dele bakin savet nek prihvate! 💓💓💓
Vesna Lekovic


💓💓💓 Bas je neko vreme ludo pa klonula moja baka, al se ona nepredaje sprema nesto na brzaka! Dorucak je evo pravi stali baka tu sve stavi! Hrenoivke je premazala pa u testo zamotala u vrrelo ih ulje stavi dorucak je stigo pravi! Pozdrav saljem deki ,baki, nekih cuva nas Bog dragi nek podari dosta volje bice tada i sve bolje! 💓💓💓 Sve pozdrave ovog sveta saljem dragim pcelicama neka ste mi uvek zdrave pa naravno i ja svama! 💓💓💓

No comments:

Post a Comment