Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, October 9, 2019

Bakina kuhinja - proja punjena blitvom mekana kao biskvit

Bakina kuhinja  - proja punjena blitvom mekana kao biskvit


Potrebno je:
2 jaja
4 kašike kukuruznog brašna
3 kašike hlebnog brašna
1/2 praška za pecivo
50 ml. ulja
100 gr kisele pavlake
50 ml vode kisele
soli

Nadev:
1 veza blitve
1 jaje
1 kašika griza


Priprema:
  Blitvu oprati očistit drške i obariti. Iseckati sitno , pa dodati griz i jaje malo posoliti.



Umutiti jaja dodati kukuruzno i hlebno brašno sa praškom za pecivo. ulje, kiselu pavlaku, kiselu vodu  i malo soli pa dobro izjednačiti. Sipati u manji pleh  koji ste obložili pek papirom. 



Malom kašičicom vaditi blitvu i spuštati u testo praveći malu razdaljinu. 




Odozgo može neka semenka. 



Peći na 220 stepeni oko 30 min da lepo porumeni. Seći ohladjenu.. Uživajte...

2 comments:

  1. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. KAKO DOBIM MOJI KREDIT OD OVE VELIKE KOMPANIJE

    Pozdrav dragi moji ljudi, ja sam Linda McDonald, trenutno živim u Austinu Texas u SAD-u. Trenutno sam udovica s troje djece i zaglavila sam u financijskoj situaciji u aprilu 2020. godine i trebalo mi je refinanciranje i plaćanje računa. Pokušao sam tražiti kredite od raznih kreditnih tvrtki, kako privatnih, tako i korporativnih, ali nikad s uspjehom, a većina banaka mi je odbila kredit, ne puni plijen onim tamošnjim šalterima koji ih nazivaju zajmodavcem samo-novca, svi su prijevara, sve što žele je vaše novac i dobro da ih više ne čujete, učinili su mi to dva puta prije nego što sam upoznao gospodina Davida Wilsona, najzanimljiviji dio toga je da mi je zajam prebačen u roku od 74 sata, pa ću vam savjetovati da kontaktirate gospodina Davida ako zainteresovani ste za zajam i sigurni ste da mu možete vratiti novac na vrijeme, možete mu se obratiti putem e-maila ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Nema kreditnog čeka, nema prodavača sa samo 2% kamatne stope i boljim planovima otplate i Ako želite da se obratite bilo kojoj firmi u vezi sa osiguravanjem zajma bez obezbeđenja, obratite se gospodinu Davidu Wilsonu danas za vaš zajam.
    Nude sve vrste kredita koje nude
    Kratkoročni zajam (5_10 godina)
    Dugoročni zajam (20_40)
    Zajam za medijski termin (10_20)
    Oni nude zajam poput
    Zajam za dom ............., Poslovni zajam ........ Dug kredita .......
    Studentski zajam .........., Zajam za pokretanje posla
    Poslovni zajam ......., zajam kompanije .............. itd
    Email .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Kada je riječ o financijskoj krizi i zajmu, onda je financijski zajam David Wilson pravo mjesto, molim vas, recite mu. Gospođa Linda McDonald usmjeravam vas Sretno ................... ....

    ReplyDelete