Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, April 29, 2019

Bakina kuhinja- pesme članova kanala 12 deo

Bakina kuhinja- pesme članova kanala 12 deo




Vesna Lekovic

💓💓💓 Jutro tmurno,kisovito ali baka nasmejana, eto tako milo lice nama treba svakog dana! A glas meki pun topline mene dize u visine, jer kad baka progovori tako lepu sliku stvori! Kao ova vocna torta vazdusasta puna kema, vrednom rukom napravljena ispala je savrsena! A jagode nabubrene tako slatke i crvene, za tortu su ukras pravi lepo kad se nesto slavi! Pozdrav ovoj divnoj zeni recepti su savrseni baka treba da se prati mnogo toga da se shvati. Mladi kuvat da nauce a stariji da obnove evo to su prave reci najdivnije bake ove! 💓💓💓 Drage moje divne pcele pozdravljam vas sve vesele, da ste uvek nasmejane delte osmeh na sve strane. Sve je lepse sa osmehom biti covek sa covekom! 💓💓💓


Vesna Lekovic


💓💓💓 Lepa serpa sva sarena moja baka savrsena naslagala svo povrce divno nesto sada bice! Mladi kups ko iz maste iz bakine stize baste, pa zacinjen sa ljubavi jer ga tako baka pravi. Da se proba treba ovo iako bas nije novo, jer podseca baka stalno da moramo da kuvamo, kuvano je zdravo jako istina je draga bako! A sad sretan praznik rada jest da nije ko nekada kada smo se radovali a i znali sta se slavi! Sada nije ko nekada al ipak je praznik rada! 💓💓💓

Vesna Lekovic


💓💓💓 Pravi baka lepo nesto boze,kako radi vesto, nemiruju zlatne ruke rade lako,bas bez muke! Kao pena testo meko dali moze tako neko, sa osmehom i ljubavi divno testo da napravi? Moze slicno, al ne tako hvala tebi draga bako, sto se od sveg srca trudis drage pcele da naucis, da pokazes svoje tajne da iz svoje skole sjajne, izadjemo puni znanja da imamo pouzdanja, da mesimo i kuvamo, recept svaki da cuvamo ko najlepsu uspomenu na nasu baku i kuhinju njenu! Buhtle zute i mekane jednake sa svake strane, kao kruna sa prestola sa bakinog mame stola, pa ko moze da odoli tako testo da nevoli? Lepi pozdrav saljem sada baki,deki i pcelama nek vas cuva BOG VELIKI i nek uvek bude svama!!! 💓💓💓


Joka Živković

💝💝💝 Kupi baka mrvu svaku, sa tanjira gdje su snicle. I sama se sebi cudi, sto je lepo dobri ljudi. Napravite greske nema, neka svaka mama sprema. Djecica ce uzivati, za sve majke tad pitati. Odakle im ovakva ideja? Sa smjeskom ce majke reci: Pokazala baka Jela!😃. 💝💝💝 Volim vas sve i puno pozdravljam



💝💝💝 Na tarasu svoga stana, pozvala bi baka sve. Da se sa njom ispricaju, I kaficu ☕ sve popiju. Ali bako nemoguce, jer nas stvarno dosta ima. Bolje da smo na kanalu i druzimo se sa svima. Gledat cemo sta radite, i ponesto napraviti. Za svako Vase jelo, svima redom ispricati. Prosiriti svud po zemlji, jednu pricu nek se zna. Kako jedna baka Jela, znanjem svojim obara. 💝💝💝



Sace Recepti

Bako draga pita je samo taka, ona i izgledom svojim prosto mami. Pa hajmo zavrnimo rukave i napravimo je i mi sami. Usrećila Baka mene sa svojom pitom od tikvice zadivila me Baka po mnogo čemu ja je volim a i našeg Deku. Zahvaljujem na svemu pita je jedinstvena kao i ti Baka Jelo i baš se vidi kako voliš to svoje predivno cvjeće.



Sace Recepti


Dobro jutro svima iz kišovitog Beča. Sad da uzivam i druzim se sa tobom mila Bako. Vi ste moja droga ako mogu tako reći . Nigdje kraja mojoj sreći . Kada tebe vidim kako nas lijepo gostiš. Svakojake djakonije nam svakog dana donosiš. Svakog dana ti mi srce greješ. Volim te Bako iskreno i jako. druzimo se i sutra jel tako? Ovo nigdje nema da me Baka podize do neba , Da mi dušu sladi svojim divnim govorom ona mene svakog dana razgali. Bako jedinstvena si po mnogo čemu zato cjeli svjet zna i uziva u ovim emisijama malim koje za mene kratko traju. Al ipak desetak minuta je malo pa te ja pogledam po par puta da znaš samo. Pustim te na TV ee to je onda uzivanje pravo.




Bakine vješte ruke sve prave bez imalo muke, prave razne djakonije . Ovog puta ruzice prave u mafin forme stavljene. Pa kad su se ispekle baš su se rascvetale. Cela kuhinja miriše, na ove ruzica mafine. Baka naša vrijedno stvara ruzice mafin još sa špricom nafilovala. Kazem vam drugari dragi naša baka u kuhinji čaroliju pravi. Nesebična i dobra duša to je Baka Jela tog dana nam i tadašnji osmi martčestitala Sa Dekom je tog dana u šetnji uzivala a poslije kad su kući došli imali su ovaj slatiš pravi. Eto tako malo i slatko zadovoljstvo oboje su uzivali.


Jelica Markovic


Pozdrav dragi moji. Poranila moja baka Recept da objavi . Morala je da požuri Da pčele nahrani. Lep reč kao vitamini Sastojci su vrlo fini Tu je cveče i poslastica I puna je košnica pčelica sa planete cele Što vole kuhinju bake Jele.💕💋

No comments:

Post a Comment