Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Friday, September 15, 2017

Bakina kuhinja - pečena paprika za zimu na zdrav način

Bakina kuhinja - pečena paprika za zimu na zdrav način




Potrebno je:
2 kg paprike
sirće 3:1 
so 25-30 gr. na 1 l tečnosti
biber u zrnu
glavica belog luka
peršun i celer



Priprema:


Papriku oprati, izvaditi seme i blago prepeći na šporetu (ispeckati). Papriku staviti u sud poklopiti i ostaviti jedan sat da malo odmekne. U sud isitni beli luk, peršunov i celerov list i 25-30 gr soli pa sve izmešati. 




Tu mešavinu staviti u svaku papriku po malo, pa je opet ostaviti da malo  odstoji. U sud sipati 2 l vode, 25-30 gr. soli i oko 600 ml. sirćeta alkoholnog. Dobro izmešati . Papriku redjati u tegle i pritiskati koliko stane u teglu.





 Dodati par zrna bibera i po jedan čen seckanog belog luka i još malo seckanog peršuna i celera. Naliti rastvorom sirćeta i dobro zatvoriti novijim metalnim zatvaračima. 




Poredjati u rernu, uključiti na 90 stepeni C a tajmer na 90 min. Okrenuti oba grejača. Ostaviti papriku do sutra ujutru a zatim je složiti sa ostalom zimnicom.

1 comment:

  1. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    ReplyDelete