Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, September 14, 2015

Paprika sa medom za zimu

Paprika sa medom za zimu


Prelepa paprika koju trebate obavezno probati. Bila sam skeptična kad sam prvi put pravila, ali kad sam je prvi put probala bila sam iznenadjenja i oduševljena...zaista je fenomenalna



Potrebno je:
7  kg paprike mesnate
2 l vode
1 l sirćeta alkoholnog
 (9%)
200 gr šećera
200 gr meda
6 kašiuka soli
1 konzervans 10 gr.
1 vinobran (5 gr.)

Priprema:
Vodu staviti da provri dodati  sirće, šećer, med, so i konzervans. U toj vodi obariti malo papriku 2-3 min.



 Ohladjenu papriku redjati u tegle i naliti hladnim sokom u koga ste dodali 1 vinobran (5 gr.) Pritisnuti plastičnim zatvaračima i zatvoriti poklopcima. Ostaviti na mračno i hladno mesto da čeka zimu. 
Prijatno dragi moji!



No comments:

Post a Comment