Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Sunday, August 9, 2015

Kako napraviti dobar restovan krompir?

Kako napraviti dobar restovan krompir? 

Ovaj krompir uvek pravim kad sam u nekoj frci i sa vremenom oskudna. Odličan je kao prilog za meso ribu ili za  bilo što Vam na brzinu treba. Pravi se na razne načine, ali ja sam zapamtila da je tako pravila moja majka i baka pa evo i ja tako pravim godinama...probajte...


Potrebno:
800 gr krompira
1 glavica crnog luka
1/2 šoljice ulja
začin



k.k. aleve paprike
malo bibera

Priprema
Krompir oprati naliti vodom i staviti da se kuva. Luk iseći na sitno i ispržiti da porumeni, skloniti sa šporeta. U to dodati papriku, začin,  biber i na kocke isečen i očišćen kuvan krompir. 


Sve lagano dobro sjediniti. Služiti toplo kao prilog uz ribu ili meso. 



Do sledećeg recepta prijatno dragi moji!



1 comment:

  1. Useful article, thank you for sharing the article!!!

    Website bloggiaidap247.com và website blogcothebanchuabiet.com giúp bạn giải đáp mọi thắc mắc.

    ReplyDelete