Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, June 24, 2020

Kolač sa kajsijama najbolji biskvit

Kolač sa kajsijama najbolji biskvit 



Potrebno je:

100 gr griza
150 gr brašna
5 jaja
200 ml jogurta
korica limuna
1  prašak za pecivio
2 vanilin šećera
100 ml ulja
100 gr šećera
600 gr kajsija

Priprema:

Umutiti jaja sa šećerom dodati brašno sa grizom i praškom za pecivom prosejano, Dodati ulje,koricu limuna, j ogurt vanilin šećer i sve dobro izmešati. 




Pleh obložiti pek papirom pa sipati testo. 




Odozgo rasporediti kajsije .





Peći na 200 stepeni C 40-45 min..

1 comment:

  1. KAKO DOBIM MOJI KREDIT OD OVE VELIKE KOMPANIJE

    Pozdrav dragi moji ljudi, ja sam Linda McDonald, trenutno živim u Austinu Texas u SAD-u. Trenutno sam udovica s troje djece i zaglavila sam u financijskoj situaciji u aprilu 2020. godine i trebalo mi je refinanciranje i plaćanje računa. Pokušao sam tražiti kredite raznih privatnih i korporativnih tvrtki, ali nikad s uspjehom, a većina banaka mi je odbila kredit, ne puni plijen onim propalicama tamo koje ih nazivaju zajmodavcem samo-novca, svi su prijevara, sve što žele je vaše novac i više ih nećete čuti, učinili su mi dva puta prije nego što sam upoznao gospodina Davida Wilsona, najzanimljiviji dio toga je da mi je zajam prebačen unutar 74 sata, pa ću vam savjetovati da kontaktirate gospodina Davida ako zainteresovani ste za zajam i sigurni ste da mu možete vratiti novac na vrijeme, možete mu se obratiti putem e-maila ……… (davidwilsonloancompany4@gmail.com) Nema kreditnog čeka, nema prodavača sa samo 2% kamatne stope i boljim planovima otplate i Ako želite da se obratite bilo kojoj firmi u vezi sa osiguravanjem zajma bez obezbeđenja, obratite se gospodinu Davidu Wilsonu danas za vaš zajam.

    Oni nude sve vrste kredita.
    Kratkoročni zajam (5_10 godina)
    Dugoročni zajam (20_40)
    Zajam za medijski termin (10_20)
    Oni nude zajam poput
    Zajam za dom ............., Poslovni zajam ........ Dug kredita .......
    Studentski zajam .........., Zajam za pokretanje posla
    Poslovni zajam ......., zajam kompanije .............. itd
    Email .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Kada je riječ o financijskoj krizi i zajmu, onda je financijski zajam David Wilson pravo mjesto, molim vas, recite mu. Gospođa Linda McDonald usmjeravam vas Sretno ................... ....

    ReplyDelete