Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, April 10, 2019

Bakina kuhinja - pesme članova 11 deo

Pesme članova 11 deo





Vesna Lekovic

💓💓💓 Pravi baka gustu corbu pa naravno na svoj nacin prelijepu od tikvica, uz redovni tajni zacin! Corba divna osvezava jako dobro boli glava! Bas je baka nasmejana nek je tako svakog dana, dozivljaje deli snama, simpaticno i spontano ma to baka moze samo! Kaze nasa mudra baka ,,nek nas cuva bog veliki nek je uz nas kad nam treba,'' i jos kaze ,,da nas voli sve do zvezda i do neba''! Mi joj pozdrav uzvracamo volimo je i mi samo, sve do zvezda i do neba bas nam taka baka treba! 💓💓💓

💓💓💓 Svakog dana sve je sladja moja draga baka lepa, a jako je zadovoljna jer njen kanal svuda seta! Pa se moja baka gleda po celome belom svetu, a njen kutak slatko blista okruzen u raznom cvecu! Jutros pravi nesto novo pitamo se šta je ovo..? Dal je snicla ili nije ma stali se tu sad krije? Tek kad baka sve objasni stize evo rucak slasni. Tikvice su vrh vrhova to zna samo zena ova da napravi , da pokaze pa dal ima nesto draze! Uci baka svoje duše da kuvaju da se druze i da rade sve sto vole, jer bez volje ako rade nece moci da se slade, jer bez volje i ljubavi nista nema da se pravi. To nas baka savetuje pa neka se svuda cuje!💓💓💓 Pozdrav mojim pcelicama da su sretne i vesele da ih zdravlje dobro sluzi eto to su moje želje! 💓💓💓


💓💓💓 Pravi baka palacinke ne obicne vec mrezaste, Pa ih puni sa nadevom bas je baka puna maste! Jako lepo izgledaju samo da se isprobaju! Hvala baki sto postoji sto pcelice uci svoje, da kuvaju i spremaju lepse stvari nepostoje! Uz poznati bakin pozdrav da nas cuva bog veliki da pokaze put nam pravi sve ce drugo lako biti! 💓💓💓





Vesna Lekovic

Kad pogledam ovu sliku koju baka jutros salje mislim da je sve receno nemam nista reci dalje! Sa svih strana okruzena cvecem divnih raznih boja, ko najlepsa zvezda sija najmilija baka moja! Neznam stvarno sta je lepse divne boje sve sareno, a u svemu istice se nezno ,toplo srce njeno! I recept je u tom znaku svaka cast za moju baku. Misli ona na pcelice na njihove porodice pokusava na sve strane, da se malo zdravo hrane! Mladi krompir sa koprivom mirise do mene mirom, mladim lukom zacinjeno to je stvarno savrseno! Jos je baka uzbudjena zbog nagrade sto je stigla, a mi znamo da je ona u visine baku digla. Taka baka meni treba ja je volim sve do neba

Vesna Lekovic


💓💓💓 Moja baka poranila sta je jutros osmislila? Hleb sa pivom ,dragi boze pa to ona samo moze! Mesi testo vrlo glatko ušuškaga tako slatko, kao neku bebu malu sve uz osmeh i uz salu! Recept je za pcetnike sto nemaju te navike da domace prave nesto vec kupuju jako cesto! Hleb rumeni,supljikavi samo takav baka pravi! Pa ko moze da ne proba slatki ukus hleba toga. Uz bakino divno cvece I uz miris toplog hleba, nepostoji druge srece nista drugo tu netreba! Samo pozdrav moje bake da nas voli sve do neba!!! 💓💓💓



Vesna Lekovic


💓💓💓 Poredjala baka boje kao neki cilim cvetni, samo ceka svoj roj pcela kad ce cilim da poseti, Poredjala divne boje to je delo bake moje! O ukusu price nema jer to moja baka sprema. Redja krompir i tikvice a osmeh joj krasi lice, paradaiz na krugove umetnost se ovo zove! A od gljiva preliv preko pa neka mi kaze neko dali moze da odoli moju baku da nevoli! Jos kad kaze reci ove: ,,da nam dragi bog pomogne bolesnome da da leka gresnik greske da ispravi i da nadje svoj put pravi''! Sve je baka sovim rekla poverenje nase stekla. 💓💓💓

Vesna Lekovic

mini burek na brzaka, pravi baka na svoj nacin uz svoj pravi tajni zacin, ma taj zacin,ljubav to je spaja baka po dve kore, pa sve u krug zamotava kako dobro,boli glava! Kao dusa mekano je to su zlatne ruke tvoje, takve nema niko vise pa zato ti svako pise, jer si stvarno jedinstvena moja baka CUDO ZENA! A kad s dekom sedi skupa od srece mi srce lupa, pa zar ima nesto lepse od ljubavi sto ih veze! To je ona slika prava nasa srca sto osvaja, gde se vole i postuju jedno drugo dopunjuju! Na kraju im ovo pisem ja ih volim ponajvise, cak do zvezda i do neba nista vise tu netreba! 💓💓💓 Volim i vas pcele moje do zvezda,neba i naseg BOGA, uz poznati bakin pozdrav nema nista lepse od toga!!! 💓💓💓


Vesna Lekovic

Dobro jutro dragi moji milim glasom baka kaze, kad nas tako milo budi meni nema nista draze! Kaze da je jako srecna da plucima punom dise, moje srce tad je srecno ja nezelim nista vise! Dok je vreme kisovito baka svoje cvece pazi, to su njene mile duse sto im prica, sto ih mazi! Eto to je baka moja sto najbolju dusu ima, i najlepsi topli osmeh ja to glasno kazem svima! A kolac je vrh vrhova, to zna samo baka ova da napravi tako nesto zlatna ruka radi vesto. Sve pedantno do tancina gledati je to milina! Socna,vocna poslastica ozarice mnoga lica, pa jabuka i banana pa to je ona lepsa strana. Uz poruku da smo zdravo to je stvarno ono pravo! 💓💓💓 Veliki pozdrav saljem sada do svakog sela, do svakog grada, za sve ljude ovoga sveta gde kanal moje bake seta. Sve ih pozdravlja velikog srca jedna bakina mil pcelica! 💓💓💓


Joka Živković

💝💝💝 Kako blista baka Jela, svasta na sto donijela. Pripremat ce stangle male, one male cokoladne. Sve sastojke sastavila, u tepsiju to izlila. Pekla kolac ko na suncu🌞, i pecenog filovala. Vjerujte mi druge moje, to ispade torta prava. Hoce baka da pravimo, za praznike da imamo. I da svakog ugostimo, sa kolacem posluzimo. 💝💝💝




Joka Živković


💝💝💝 Svako malo, ja pogacu pravim. Pa u kuci svima , se pohvalim. Da me svemu uci, jedna baka. Da je ljudi volim, bez prestanka. Jer je mudra i cista u svemu. Napisem joj pjesmu, za uspomenu. Neka cita kada , tuzna bude. Da je volim ko' ostale ljude. Kod bake mi , osta dusa moja. Dragi moji , vise nisam svoja! 💝💝💝




Joka Živković



💝💝💝 Mirno sedi, jos se smjesi. Ko tu moze da pogresi? Objasnjava sve polako, palacinke pravi lako. Draga bako bas su slatke, ukusne i mnogo glatke. Jos mrezaste mili Boze, izaci cu ja iz koze. Moram ovo da napravim, sve u kuci da zasladim.



💝💝💝 Sto ja volim ovu baku, kad osmjehom sve pozdravi. Tako dobra,tako mila, svasta ona tu napravi. Kad pogledam cvijece , sto terasu njenu krasi. Moje srce tad zaigra, bako moja najbolja si. Sve je super,sve za pet osvojila baka cijeli Internet!


Joka Živković


💝💝💝 U tisini svoga doma, u vecernje sate. Na stolicu kraj prozora, baka pravit proju mora. Da zalogaj neki uzmu, uz jogurt il casu mleka. I malo se ispricaju a posle ih krevet ceka. Umorni su od sveg posla, I godine vec pritezu. Al se srce opet smije, jer ih ljubav uvjek grije. Volim ovo dvoje ljudi, ko da su mi rod rodjeni. Sa njima mi mnogo lepo, nista nije tesko meni. Zavirite,pogledajte vidjet cete sto i ja. Nihov zivot nije lagan, to Bog dragi dobro zna. Ali osmjeh ne silazi, sa bakinog toplog lica. Pa je volim kao moju, baka prava ljepotica.



Joka Živković


💝💝💝 Jutro moje ,suncem okupano. Vec je toplo iako je rano. Morala sam baku, da pogledam. Koliko je volim, ja je nikom ne dam. Porucujem svim, mladim sestrama. Oprez molim,da baka ne pati. Neka znaju ,da se dobro vrati. Da i vama dobro bude, razumite vi sve starije ljude. 💝💝💝




💝💝💝 Place baka,placem ja. Od srece nek se zna! Srebrenu joj nagradu , You- Tube dodjelio. Pa je moju baku, jako razveselio. Zahvaluje baka nama i You -Tubu. Pa radosno starta, po nagradu drugu! Zivjela nam bako, znam da nije lako. Ali kolo ceka na te, pcelice ce da te prate! 💝💝💝


Julijana Karalic


Da li ima neko ko sada suzu pustio nije, Da li je sada neko uspeo da radost svoju sakrije? Sreca je Bako usla na vrata tvoja, pa je iz oka kanula suza radosnica moja. Kao jutarnje sunce sto budi pcele iz kosnice, tako je ovo srebro probudilo radost u nas pcelice. Volimo te Bako mila ti si nasa uzdanica, pa srecana nam bila, Uvek nasmejanog lica.


Milka Medicina


Bas ste me rasplakali...suze radosnice dijelimo s tobom, draga bako; tvoj trud, energija, specificnost kanala na kojem se kuha, pise, prica, pjeva; kanal na kojem se place i smije, diskutuje...kanal jedne divne zene, borca i junaka, junaka iz bajke...Jer sve bajke....imaju poruku, poruku za one koji zele cuti; a ta je : Nikad ne odustaj od svojih snova! Bakin san se ostvario, postao java...ljudi su prepoznali ono " nesto"; sto osvaja...Nije tu samo rijrc o hrani, kuhanju...ovdje ima posebnosti, motiva...da se sve moze, kad se hoce; kad se SRCEM ZELI...Covjek mora imati 2 stvari ako zeli uspjeti: srecu, da dobije priliku i pamet , da zna iskoristit tu pruzenu priliku...ali najveca tajna uspjeha je : IMATI POVJERENJE U SEBE...Vjetovala draga baka u sebe, pratioce, a iznad svega u dragog Boga....i zato sada svi skupa , s bakom djelimo radost i , mozda, nam i suza radosnica, zamagli pogled... Cetitke bako i deko...od srca!

KAD IMAMO.MALO...ZELIMO VISE, KAD DOBIJEMO VISE...ZELIMO JOS VISE... KAD SVE TO IZGUBIMO, SHVATIMO DA NAM.JE I ONO MALO ; BILO SASVIM DOVOLJNO.... Sto vrijedi ici nekim putem, a ne ostaviti trag?!Ostavljeni trag je zalog buducnosti, vjecnosti..ponosa .. Draga baka, kroceci svojim putem postenja, rada i ljubavi...ostavit ce duboki trag i u srcima svih pratitelja, koji zadivljeno gledaju svaku recept...i pitaju se : kako!? Lako...jer uz Bozju pomoc nema prepreka, ako i ima , ima i rjesenja .. Stavite svoj zivot u Gospidnje ruke i dozivjet cete preporod...i vas trag, zauvijek ce ostati zapisan... P.S.Recept kao i jutrosnji, odlican...Svima laku noc, mirne snove...Pozdrav....od srca!!!💜💛💔💓💝💞💕👍




Поштована госпођо Петровић - Јело БРАВО, БРАВО, БРАВО !!! Нисте само Ви данас дрхтали и били узбуђени, нисте само Ви данас плакали од среће, нисте се само Ви данас радовали, док сте отварали пакет, у коме је била награда, коју сте добили. Данас смо и ми, сигурна сам у то, Ваши пратиоци из целе Србије и широм света, били узбуђени, плакали смо и радовали се, заједно са Вама, због још једне награде, награде ЈУ ТЈУБ-а, коју сте добили. ЗАСЛУЖИЛИ сте је и поносни смо на Вас и Вашег супруга Милана. Поносни смо и што смо чланови Канала БАКИНА КУХИЊА, који Ви водите. Није лако, знамо сви ми, а колико је тешко, знате само Ви и Ваш супруг Милан. Зато, СВАКА ЧАСТ, СВЕ ЧЕСТИТКЕ, са жељом да још буде овако лепих награда. УЖИВАЈТЕ у свом успеху !!!


Jelica Markovic


Čestitam bako . Prvi put vidim baku Sa suzama na licu. Pustila baka suzu radosnicu. Rasplaka i pčelice Suzama umila i moje lice . Radujem se srebru Al idemo po zlato . Znam da to zaslužuješ bako . Sutra bako da vidim osmeh na licu Ja poznajem nasmejanu baku -kraljicu .Doči če deka da obriše suzicu Da je bio tu i on bi pustio koju . Pozdrav mojim pčelicama još mi tuga neda da se družim s njima. Ljubim te bako i moje drage prijateljice.Laku noć dragi moji.





Evo malo stihova i od mene Moja baka Upoznah je jednog dana, ali samo preko jutjub kanala. Lepa žena,prava dama, mesi,kuva i nije sama. U svom domu ,u Jagodini, moja baka sa dejkom živi. Nesebično kuvarske savete deli, i svakog jutra me razveseli. Potrebno je i ovo da znate, mnogo nas baku prate. Vidim pčelice pišu , a bakini recepti ih inspirišu. ,,Evo i mene"što baka rece, oprobah se i ja ovo veče. Toliko sam baku zavolela, a nikada je nisam uživo videla. To je moja velika želja!



Sace Recepti


Baka Jela bosanski mini burek sprema Baka ga na svoj način pravi Za mene nema mane kad ga njene drage ruke prave. Sve što njena ruka stvori Mnoge osvoji, ukusom i ljepotom jela. Vjerujte tu nikad dileme nema. Za svakog se ovde svašta nadje Za ukuse razne samo pravi i navali.


Sace Recepti



Slozila je Baka moja Od povrća razni boja Jedan posni obrok Prepun mirisa i boja Jelo koje samo izgledom Mami pa napravite deugari. Kod bake se uvjek odlično klopa To se vidi odma kao iz topa Supica neka pa jelo glavno uz to salata njena i gozba moze Da krene , a sve su to napravile Ruke veijedne njene. I danas malo moje skromne rime Tako mi dodje pa pišem od miline. Bojana
Sace Recepti


Dok kuckam pjesmicu ovu misli mi ka tebi bako lete ja sam jedno veselo i sretno djete. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Bako moja ti si mi druga majka jer od tebe naučih mnogo. Nauči puno toga . Od kuvanja i zivota ovoga. Naču da kao što me i moja mati nauči da volim cjenim poštujem i sve što mogu lijepo da podjelim. Isto tako ja sve i od tebe nauči , mila moja bako, ustvari moja druga majko. Moje srce te punoo voli a i moj deka tu isto postoji. Vi ste moja dobra strana i za sve vam od srca hvala. Mnogi ma će mozda biti ovo smiješno. Al ja nemarim jer znam gdje mi je mjesto. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Uvjek ću ti reći hvala jer si za mene bila i ostala ona dobrica vila ,dama svima poznata kao baka Jela. Koja svima svoja krila širi. Ona širi ljubav po cjelome svijetu. Baka je za pohvalu svaku jer takve nigdje nema . posebna je po punoo punoo toga. Ja je volim baš zbog toga. Tvoja beba Bojana Sace




No comments:

Post a Comment