Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Friday, July 26, 2019

Bakina kuhinja - knedle sa sezonskim voćem mešavina


Bakina kuhinja - knedle sa sezonskim voćem  mešavina



Potrebno je: 
00 gr kuvanog krompira
200  - 250 gr brašna
1 jaje
1 kašičica margarina
prezle
ulje
šećer
malo soli
vanilin šećer
sezonsko voće 


Priprema:

Krompir skuvati i viljuškom izgnječiti dodati jaje, malo soli margarin  i mikserom izmiksati. Dodati brašno i izraditi testo, Ja sam koristila šljive, kajsije, dinje kivi i  višnje. Kombinovala sam. 



U šljivu sam stavljala malo kajsije a dinju višnju. Kivi sam stavljala ceo. Uzeti na dlan malo testa malo ga pritisnuti rukom staviti voće i rukom  praviti lopte . 



Stavljati na poslužavnik koji ste pobrašnjivili. Kuvati knedle dok ne isplivaju na površinu oko 5-6 min i budu mekane.




 Prezle ispržiti da porumene pa svaku kuvanu knedlu uvaljati u prezlu. 






Posuti šećerom i vanilin šećero. Uživajte...

No comments:

Post a Comment