Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Tuesday, March 17, 2015

Karadjordjeva šnicla


Karadjordjeva šnicla 

Ovaj recetp mi je poslala moja draga prijateljica Lidija, kao što vidite recept je isproban i od samih pogleda na slike polazi voda na usta...Sjajno Lidija hvala!




Fenomenalan recept

Karađorđeva šnicla se može praviti od svinjskog filea ili teketine od buta.
Ovoga puta ja sam se odlučila za teletinu....
Inače Karađorđeva se puni kajmakom,ali se može puniti i sa dodacima.
Količina zavisi od toga za koliko osoba će se spremati,obično idu po dve za porciju,barem je kod mene tako...

SASTOJCI:
Od telećeg buta iseći jako tanke šnicle .
Sada svaku šniclu izlupati dobro sa obe strane.
Šnicle pobiberiti i posoliti po ukusu sa obe strane.
Pokriti ih folijom i ostavite da malo odstoje nekih pola sata...


Uzeti jednu šniclu i na nju po dužini od sredine  malo više prema gore staviti kajmak otprilike po dve kafene kašikice,preko ide jedan list edamera ili nekog drugog kačkavalja i preko njega dimljena slaninica,a može se staviti i drugo po želji.
Sada se šnicla uvije kao sarma.

Gotove rolnice sada idu na paniranje pa u fritezu ili u dublju šerpu sa puno ulja. Rolnica mora biti skroz u ulju.

Karađorđeva se jede uz pomfrit sa dodatkom majoneza i kajmaka i salate po izboru....
Prijatno!

No comments:

Post a Comment