Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Friday, June 21, 2019

Bakina kuhinja - pesme članova 16 geo


Bakina kuhinja - pesme članova 16 deo



💓💓💓
Pravi baka jutros nešto jako lepo,izazovno, Palačinke sa kupusom to je stvarno nešto novo! Pa mlevenog mesa stavi Ispao je recept pravi! Palačinke žute,meke, napunila pa ih mota, pa u pleh ih tako slaže nemam reči,baš lepota! Sve prelila sa jajima to kod bake samo ima. Sa osmehom toplim ,milim i sa nežnim glasom evo sve začini i ulepša živa bila bako Jelo! A na kraju kad se moli Dragom Bogu za sve ljude ništa lepše od tog nema osecanja tad se bude. To je baka koju volim pa se i ja Bogu molim, da sačuva ovu ženu toplu nežnu dušu njenu. Da sačuva i mog deku, i pčelice moje mile da podari samo zdravlja svud po svetu ma gde bile! 💓💓💓


💓💓💓 Moja baka pravi nešto valja testo jako vešto, pa kvadrate lako seče baš kako i baka reče, za početne mlade mame da naprave lako same. Testo puni divnim dzemom tako lepo napravljenom, po receptu bake moje pa lepota prava to je! Ispalo je tako sjajno pa uz kafu skomšinicom ili snekom drugaricom divan predlog bako stvarno! Veliki pozdrav sada šaljem svim ljudima dobre volje, nek ste zdravo i veselo sve uz osmeh ide bolje!!! 💓💓💓





💝💝💝 Sjećat ću se uvijek, bake Jele moje. Svi recepti bako, za uspomenu neka stoje. Mnoge od njih ja sam, pripremila sebi. Isprobati ću i druge, a zašto i ne bih?! Jer Vas volim jako, i sa pažnjom slušam bako. Zagrlila ja bih, toplo tijelo Vaše. Tu sam na kanalu, jer mi tako paše. I pozdravljam redom, odlutale pčele. Neka su nam uvjek, srećne i vesele. 💝💝💝



Zdravo svima Dovoljan je osmijeh tvoj Da nam uljepša zivot . Dovoljan je osmijeh tvoj Da pokaze da si veliki čovjek. Bako draga tvoj osmijeh cjeli svijet osvaja. Osmijeh i recepti tvoji mogu samo da nam Otvore dušu da napišemo neku rimu.

Jelica
Dobro jutro dragi moji Baka kanal otvori. Pozdravi nas sve A mi juriš kod nje. Godinama tako družimo se mi Naučili kuvati i pogače praviti. Kuvsti je lako a voleti treba Onda tu nema problema. Za pogače majstor treba biti i milion lajkova osvojiti.👄💜

Jelica Markovic

Baš je fino testo što napravi baka . Dok odmara malo baka fil sprema . Sa sirom slane Sa keksom slatke Umotala baka tepsiju veliku. Ja bako moram dve. Volimo svi i slane i slatke. Najbolje su kifle što prave bake.

No comments:

Post a Comment