Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Thursday, July 27, 2017

Bakina kuhinja - pikantni juneći gulaš sa testeninom

Bakina kuhinja - pikantni juneći gulaš sa testeninom


Potrebno je:
500-600 gr junećeg mesa može i mešano
2 glavice crnog luka
2 zelene paprike
malo ljute zelene paprike
2 šargarepe




1 paradajz oljušten
suvi začin
bibera soli ulje
peršunov list
aleva paprika 1 k.k.
300 gr rezanaca ili testenine


Prirema:
Luk iseckati sitno i propržiti na ulju dodati zelenu papriku, i šargarepu pa i nju još dinstati, a zatim ubaciti meso na kocke seckano. Dodati malo vode i dinstati oko 50 min. da meso omekne.‚


 Zatim dodati paradajz, suvi začin i alevu papriku Na kraju se može dodati pola kašičice razmućenog brašna radi gustine. Ubaciti seckan peršun.



 Probati pa ako je potrebno još posoliti. Naš gulaš je gotov..



Testeninu skuvati malo je pouljiti i dodati kao prilog. Prijatno!


2 comments:

  1. Pozdrav svima pozdravima ovdje. Moje ime je Marie Alice, želim iskoristiti ovu sjajnu zlatnu priliku da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam nedavno primio kredit od 60000 eura. Tražio sam kredit i kasnije su se prevarili. Pokušao sam ponovno i upoznao sam ženu poput mene koja je bila spremna i voljna mi pomoći da dobijem kredit uz kamatnu stopu od 2%. Rečeno mi je da je ova zajmodavka pouzdana žena, pa sam odlučio kontaktirati s njom i on mi je pružio mogućnost da zatražim zajam od njene tvrtke koji bih lako mogao dobiti, ali objašnjenje je da sam dobio moj zajam dobrog zdravlja i sa manje stresa. Ako ste zainteresirani za zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

    ReplyDelete