Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, March 18, 2019

Bakina kuhinja - pesme članova 9 deo

Bakina kuhinja - pesme članova 9 deo





Milka Medicina

Dobar dan... Treba znati i moci , podnositi svoje poteskoce, s kojima se svi susrecemo, tako i ti, postov.bako...Imati osmijeh na licu, bez obzira na ono sto nas tisti...Tesko, ali izvedivo....Sjetite se samo onoga: "Bolje da vas mrze, nego zale..."Baka je to potvrdila i iskreno , primjerom, objasnila.Mozda na kanalu nisu svi vjernici, uz duzno postovanje takvima, ali svi znaju, ili bi trebali biti svjesni toga; da je religijsko glediste poimanja zivota u KRIZU( KRSTU), kako tko zove... Kad ne bi bilo kriza( poteskoce ), na putu zivota, trebali bi se zamisliti, pa i zabrinuti, cak!?Zasto...zato jer je cilj, smisao zivota...upravo kriz....kojeg nosimo na plecima, nekad pokleknemo, nekad usporimo...ali svejedno, cvrsto ga drzimo...jer je nas...i u moru " svih krizeva"; izabrali bi uvijek, onaj svoj?! Mozda nije na meni da o time pusem, ali ovo vrijeme pred Uskrs( Vaskrs), vrijeme korizme, promisljanja...upravo, je vrijeme kada trebamo promisljati o zivotu i skruseno podnositi svoje poteskoce....s osmijehom na licu...rekla je nasa mila baka. Dragu moji, naucimo se dobro upotrebiti vrijeme koje nam je dato, pokusajmo predvidjeti poteskoce, i ne uznemirujmo se; iskorustimo na dobro dozivljene pogreske, da ne skrenemo stranputicom...Mislimo na buducnost, spojimo vedro raspolizenje i srcanost, , brizljivost i mir.Zamolimo Boga, da bdije nad nama, dok radimo, da ispuni prazninu u nasim zivotima! Bog ce uciniti da budemi velikidusni, da dajemo bez racunice, da ucinimo dobro za zlo( radi sebe), da se priblizimo i onima i onome sto nam se ne svidja...da ne ocekujemo " platu", za svaku uslugu...mozda zvuci kao fantazija, mozda nekome i jeste; ali samo tako mozemo biti SLOBODNI I SRETNI...jer nista ne ocekujemo...Covjek kad ocekuje nesto vise od realnosti, on je napet, pod stresom, nesposoban za funkcioniranje; grijesi...drugi to vide...pogresno zakljucuju ..s osmijehom zapocinjimo dan, pa makar stisnutih zubi, jer svi vole borce, nitko kukavice.. SVAKO TRPLJENJE ZA VJECNE PLODOVE... No, zavrsimo ovaj koment., napunimo baterije pozit.mislima i ljudima, vratimo se sebi, duhov.zivotu, pogledajmo oko sebe i vidjet cemo puno zabrinutih, mrgodnih lica...Ne zelimo biti dio njih, osmjehnimo se...jer dragi moji, ako bas hocete, i najruzniji, najtezi zivot....ima smisla, jer je NAS?!Gladimo svoj " krizic", kakav god bio...!!!




Milka Medicina

Dobar dan...svim ljudima dobre volje!!Bakice, postovanje....Za trud, za zalaganje, za borbenost, za svaki recept...svi su na svoj nacin, posebni!!!Cokolada i banana, bozanstveni spoj, koji daje osjecaj ugode i ostavlja slast u ustima... Draga bako, i ja volim ovakve kolace; iako ne jedem cesto...ali su moj favorit... " BITI sretan sto si ziv?!"...rekla je baka ovu mudrost, a dali smo shvatili bit svega!!Od prirode treba uciti.Kad te u zivotu zahvati depresija, kad te pogode nepravedne kritike , obuzme strah od bolesti i smrti, shvati da ti nije tren umiranja, nego sejanje sjemena za jos bolje sutra..To nam Bog nudi da u nama naraste snaga i da uvidimo kako nema granica Bozjim djelima u nama.Dotakni se rijecju " hvala" svake sitnice oko sebe i pocet ces dozivljavat kako u tebi buja zivot.Malo je potrebno da budemo sretni: samo se OKRENUTI PREMA SUNCU I vec smo svetli ; samo reci Bogu " da" i vec smo spaseni.Bog neumorno ceka na nas, uvijek i svugdje....Mozda nam jos pomalo ozebu prstici , na uranku, ali sam pogled na tvoju skladnu kuhinjicu; zagrije brzo svako promrzlo srce, ohladjenu dusu, sledjene obraze....jer ljubav je mocna...i SAMO ONA LIJECI...


Baka draga i mila , na sve mladence ona sad pomislila. Pomislila i svima ovaj recept podjelila. Podjelila da sve mlade sutra svoje muzeve iznenade. da posluze svoje ukućane i goste.



A sad pjesmica mala iz srca napisana ova naša baka Jela ona je kraljica naša za sve i svašta uči nas svemu da ne pogriješimo ni u čemu da budemo zenice prave da kuvamo za svoje drage da smo uvjek dotjerane i fine i sve to nas uči iz srca i miline.



E nema izvinjenja za pocetnike , a mogli bi i mi na brzaka. Divno cvece , kakva bojaaa.Evo i od mene jedna pesmica : Nije lako draga bako, naci
reci tako jake za vrline nase bake.Toplog glasa ,kecelja oko pasa. Dan mi tako svaki pocne uz bakine recepte mocne.Ali ne postoji
poj da opise osmeh tvoj.I bakina i dejkina neizmerna dobrota cini ih zasluzno sampionima zivota. Blago
svima ko u srcu nasu baku ima..

.


Vesna Lekovic
💓💓💓 Moja baka moj genije bas se u sve razumije, stvara jela nova,stara, ali prica dusu para. Bako moja savremena ti si stvarno cudo zena! Pisanje ti lezi stvarno sve sto radis sve je sjajno! Bas sam sretna sto postojis jer te stvarno mnogo volim punom dušom,puna srca TI SI MOJA MILJENICA!!!!!

💓💓💓



Vesna Lekovic


💓💓💓 Pravi baka poslasticu uz osmeh na neznom licu, posni djuvec pun povrca šareni se u tepsiji a na vrhu dve ribice sladite se najmiliji. Kraj djuveca i pogaca jos mekana kao pena, Uz supicu i salatu trpeza je savrsena! Pozdravljam te sada bako kao i ti svoje pcele koje volis jako,jako! Bog veliki nek nas cuva snasom bakom sto nam kuva! 💓💓💓




💓💓💓 Kaze baka ,bas je lako napraviti moze svako, banana i cokolada ma sta drugo treba sada? Pomesano i peceno, pa na kocke iseceno za oci je praznik pravi da se proba slatko mami! Kaze baka, verujte mi da najlepsi kolac to je, sto je dosad izasao Iz kuhinje bake moje! Sa ovim je sve receno to je bako savrseno! 💓💓💓 Verujte mi pcele moje lepse stvari mepostoje, od ovakvih napravljenih u kuhinji bake moje! 💓💓💓



Vesna Lekovic


💓💓💓 Postala je moja baka poznata i popularna, pa je ljudi prepoznaju sve vise i svakog dana! Pa resila evo sada popularnost da opravda. Pravi nesto mirisljavo mekano i jos hrskavo. Stapici su to sa sirom sto ih bako lako mota pa uvija u spiralu pogledati to lepota! Samo tako divna bako pratilo te dobro svako! 💓💓💓 I vas moje drage pcele svako dobro nek prati, ja vas volim jako,jako, neka svaka od vas shvati! 💓💓💓



Vesna Lekovic

💓💓💓 Ima jedan kutak mali u kom baka cuda pravi, gde vesela ,nasmejana, sprema recept svakog dana! Recepti se tako nizu do pcelica lako stizu. Kao ova grickalica objasnjena do sitnica, ne zahtevno i lagano to kod bake ima samo! Jos kad baka milo kaze: ,,da nas voli cak do Boga'' mi smo tada najsretniji nema nista lepse od toga! 💓💓💓 Lepi pozdrav za pcelice ja ih volim sve do Boga, Bog im dao samo zdravlja nista drugo osim toga! 💓💓💓
Vesna Lekovic



💓💓💓 Nista lepse nepostoji nista lepse ni toplije, od jutarnjeg toplog glasa moje bake najmilije! Taku sliku svakog jutra nasa baka nama salje, pa pcelice milo pita jesteli se naspavale? Jutros evo divan kolac baka pravi na svoj nacin, premazuje pa umota pa dodaje tajni zacin. Jako lepo ,neobicno, nepostoji nigde slicno. Poslastica vrh vrhova, bas je tako bako moja! Jos se trudi moja baka da nauci sve pcelice, u kuhinji da su ciste i da nose keceljice! E ovo je moja baka nek ostane uvek takva, jednostavna,jedinstvena, tako reci super žena! 💓💓💓 Ostanite i vi pcele uvek slozne i vesele, druzimo se svakog dana to je nasa dobra strana! 💓💓💓
Vesna Lekovic


💓💓💓 Lepi recept, lepo cvece, bakin dom je prepun srece, tu je baka nasmejana salje recept svakog dana. Ja je gledam sa uzitkon ma stvarno je nedam nikom. Ljubomorno cuvacu je i u srcu nosicu je. Napravila divnu pitu hrskavu i mirišljavu, pa po celom belom svetu tako širi svoju slavu! 💓💓💓 Širite i vi drage pcele slavu nase bake Jele, sa ponosom i ljubavi nek se bakin uspeh slavi!
Dok se u crvenoj šerpi beli pasulj kuva. Baka nov recepr snima. Tako brz rolat od kokosa . Za čas posla za milog gosta komšinicu i seju .... Sve je tu kafica , osmeh ,cveče , Kutak pravi koji baku slavnom čini . Mile pčelice moje drugarice slušajmo našu baku pamtimo svaku caku Nadmašičemo i majku i baku. Bičemo domačice prave kao baka Jela Savršenstvo bez mane Koje če dugo da traje

I meni bako srce treperi Dok čitaš naše pesme fine. Sve su pčele ponosne Što su deo družine. Jer imamo baku Jelu druga ,seju majku *baku. Mila baka sve pčelice voli Radost svoju s nama deli Za umor vremena nema ni za odmor nije spremna . Tu je baka da nas vodi u život novi Sve vas volim i poštujem Svima vam sreću i zdravlje želim💋❤😘



Jelica Markovic


Odlična je pita bako. Napraviti baš je lako. Lenja pita vredna žena . Baka recept osvežila Malina je vočka fina jako zdrava puna vitamina. Vredna bako vredno radi televizija joj društvo pravi. Moj deka vešto snima Biče deko dobro svima. Rado bih bila ja vaš gost Nek mi u tom pomogne dragi bog.


Stiglo proleće u moj kraj. Miris kajsije rane krajem se širi Samo fali pčela da se nektarom nahrani. Sutra su Mladenci. Pa svi koji sutra godišnjicu braka slave Baka svim mladama recept daje. Da naprave mužu svom Da ih sreča prati i sve pozlati . Savet baka dade da budu beli kao veo mlade.




💝💝💝 Proljecno je jutro, sad kod bake moje. U kuhinji sprema, djakonije svoje. Mirisne stapice, slane i lisnate. A to sve bakine, pcelice isprate. Pa i one hoce, da grickaju nesto. Pa uz savjet bakin, urade to vjesto. Zadovoljni svi, a najvise djeka. Nagovara baku, da pravi iz pocetka. 💝💝💝

Joka Živković
Joka Živković

💝💝💝 Kada vidim moju baku, punu srece i zivota. Obuzmeme neka radost, neka snaga i dobrota. Pa poletim kao ptica, i rasirim krila svoja. Hocu svetu tad da kazem, ja te volim bako moja. Svima si nam uzor mila, ljubavi nas opcinila. 💝💝💝



💝💝💝 Sprema baka krompirice, reze nozem na listice. I zacine sve dodala, ispade ko musaka prava. Mesa ovde ni ne treba, cak ni skala mekog hleba. Samo neka salatica, preporucila nam to bakica. Brzinski je jelo pravo, samo kazem bako bravo. 💝💝💝 Sad pozdravljam sve pcelice ljubim svakoj od njih lice. Svakoj kazem da je volim, da se za njih Bogu molim. 💝💝💝

Joka Živković

💝💝💝 Ukusne i vrlo fine, mekane su kao pena. Te rolnice savrsene, nigdje takvih bako nema. Baka nam je nasmijana, objasnjava sve polako. Ovu nasu baku Jelu, moze da zavoli svako. Potrosila ja sam rime, bako Jelo ne zaboravi me! Al pisat cu opet sutra, jedva cekam novog jutra. 💝💝💝



💝💝💝 Nasmijano lice, bake Jele moje. Ranom zorom zove, sve pcelice svoje. Ajde lutke moje, rucak napravite. Pa se posle lepo, u setnju spremite. Pokazat ce baka korak,po korak. Da i ovaj rucak, bude vama sladak. Jeste recept iz Makedonije, ali ovaj ide iz "Bakine kuhinje". Pokazala ja sam, ovo na svoj nacin. I dodala opet, u njega svoj zacin. A taj zacin, je ljubav neprestana . Koju baka salje, vama godinama. 💝💝💝
💝💝💝 Nema nista ni bolje,ni ljepse. Vec kad se pita, u rerni okrece. A djecica mila i dobra, cekaju da se pita proba. Nije vazno ko je napravio, vec to ko je djecu nahranio. Da nam djeca jaka budu, zdravlje svoje da cuvaju. I pricaju gdje god stignu, baku Jelu u zvezde podignu. Uz nasu smo milu baku, naucili dosta toga. Ko u to ne vjeruje ,neka sam i on proba . 💝💝💝 Pozdravljam vas i sve volim, kanalu ovom ne mogu da odolim. 💝💝💝


Sace Recepti


Zdravo svima, Bako pita je sjajna i dobro dodje svima nama. Podsjeti nas da bi je mogli smotat i duši ugodit. A za pjesme nemam riječi ko je ovde pjesnik veći Vesna i Joka su bez premca, tu je i naša Jeca a Bako i ja pustim svoje srce i ono otkuca ovakve rime.



Dobro jutro!!! Sveze je,ali suncano....cuje se poj ptica...vec se zeleni i sve pupi,mirise na prolece. A baka,raspolozena,neizostavni osmeh krasi njeno lice,tu je bela kecelja i baka je spremna da nam pokaze novi recept. Slani hrskavi stapici sa sirom....toliko dobri,ukusni da vam uz njih ne treba bilo sta drugo. Vole ih decica, vole ih djaci,odrasli,vole ih i bake i deke da grickaju i uzivaju u svakom zalogaju. Pozdrav svima baki,deki i dragim pcelicama. Prijatan dan vam zelim,pun osmeha,ljubavi i zadovoljstva.





Dobro jutro draga nasa bako i deki,
dobro jutro nasa veselice ,bas nas
svako jutro obradujes,da da
to je nasa vredna veselica baka, ona
to sve tako lepo
ume da svaki ukus i jezik razume, cita
misli spema razna jela i da je razume
planeta cela da da
to je nasa baka, Jela pozdrav BAKI i
DEKi i svima 🐝🐝🐝🐝🐝👍👍👍👍💗💗💗💗
😘😘😘😘pozdrav od srca od
Slavice iz Ziriha 😘










No comments:

Post a Comment