Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Monday, October 22, 2018

Bakina kuhinja - pesme baki i deki 2 deo

Bakina kuhinja - pesme baki i deki 2 deo




💝💝💝 Opet moje sunce sija, moja baka najmilija. Sa osmjehom, u sred ruža. Svima novi ,recept pruža. Yuhor joj je sponzor bio. Proizvodom svojim, musaku začinio. A to svega ne bi bilo. Da to djeka ,nije snimo. Košuljica baki lepo stoji. Dobro došli ,dragi moji! 💝💝💝




💝💝💝 Mirišu do mene, ovog hladnog jutra. Bakini palačinci, koje pravim sutra. Miris narandže, opija me bako. Ove palačinke može, da napravi svako. Kako ih samo ređate, kao torta neka. Svaki palačinjak je zaslužio djeka. Ukrasite lijepo, malo više šlaga. Ko može da kaže, da ovo ne valja? Sigurno je djeka, uživao u svemu. Zato ovu pjesmu, posjecujem njemu. Jer da djeke nema, ni Vas ne bi znali. Do sada smo samo, s vama uživali. Ostajte mi zdravo, još godina mnogo. U svemu vam, dragi Bog pomogo. 💝💝💝


Joka Živković


💝💝💝 Mirno priča baka, i savjete daje. Neka ovaj kanal, vječno traje. Da gledamo dugo, kako baka kuva. Sve recepte njene, nek neko sačuva. Zabilježi negdje, u sveščicu svoju. Da ostanu svi , recepti na broju. Jer vrsna je kuvarica, naša baka Jela. Za baku vec zna, ova zemlja cijela. Od Srbije do Japana, družit ce se bako s nama. Pa dođite mili moji, ovo nigdje ne postoji! 💝💝💝


Joka Živković


💝💝💝 Danas moja baka, slavi rođendan. Neka joj je srecan i radostan. Da dugo jos sa svima nama slavi. Srecna svaki novi, recept da objavi. Da sa svojim djekom, živi i radi dugo. Bako moja draga, ja Vas volim ludo. Srecan Vam rođendan od srca želim. Sa Vama se svakom, novom danu veselim. Vi ste draga bako , zavoleli nas. Zato i mi volimo Vas. Vaša sreca je u svima nama. Zato cu da Vas pratim, svakoga dana. Srecan Vam rođendan ,želim draga bako. Nikada nikog necu zavoljeti tako. Ovo su bako sve, čestitke moje. Nek je srecno danas, srce tvoje! 💝💝💝🎈🎆🎇🎉🎊🎂👍

💝💝💝 Što se kod bake, dobro jede. Što kod bake ,svega ima. Pa uživam dok je gledam. Obuzme me, tad milina. Baka čista ,sva uredna. I mnogo je baka vredna. Kad dođete vi kod bake. Osmjeh joj je vec na licu. Pa pored svega, ugledate pravu ljepoticu. Sa osmjehom, svašta radi. Osmjeh je ,kroz život vodi. Pa i nama, baka kaže. S osmjehom, se sve postiže. Jer do zvijezda on dostiže. Obucite osmjeh , mile duše moje. Sa mojim receptima, nahranite svoje. Naučite kuvati, dok ste jos mladi. Da se nikad u životu,ne bojite gladi. 💝💝💝
Joka Živković



💝💝💝 Razmotala baka,gotove listice. Pa ređa u tepsiju, šta to bako bice. Gibanica sine, to ti baka sprema. Za doručak glavno, vjeruj bez problema. Još soljica mlijeka, da teče ko rijeka. A fil bogat ,pun je energije. Da se svako, tijelo ugrije. Miriše mi bako, ja bih jeo tako. Al ako ti kažeš , da mi uz to šolja, mlijeka treba. Sipaj mi bako, punu do neba. 💝💝💝








Joka Živković


💝💝💝 Pogledajte ove pitice malene, kako su samo lijepo napravljene. Domacica naša u uvodu priča, baš je nepbična ova pitica. Napravite tjesto ko za palačinke, pa ređajte kupus sječen na listice. Sve to lepo blago baki, u koru se jednu savi. Pa u neku prigodnu tepsiju stavi. I tako radite dok imate materijala, vjerujte ispast ce, pitica strava. O ukusu vi pišite baki, pročitat cu vjerujte komentar svaki. I družite se opet ko sestrice mile, žive i zdrave vi baki bile. 💝💝💝



💝💝💝 S novim jutrom , nov i recept. Vjerujte da je za ocjenu deset. Jer student se svaki bako, nahraniti može lako. Ako prati sva upustva, imati ce i iskustva. Da ne bude bako gladan, vec da sebi hrane spremi. I svima ovaj, recept podjeli. Pokazali ste mnogo toga. Volim Vas ko dragog Boga. Divna ,divna, bako mila. Vaša priča, godi svima. 💝💝💝



💝💝💝 Jutros sunce zasja, ranom zorom. Pa mi nešto, toplo oko srca. Kad ugledah ,na ekranu malom. Jednu baku ,veseloga duha. Toliko je srecna, baka sa nama. Priča da smo njena, podrška i snaga. Da je srecnom i komentar čini. Kad napiše svaka, pčela mala. Voli baka i cvrkut ptičica. Kad na njihov, prozor slete. Tad se baka ,osjeca srecnom. Pa potrči kao malo djete. Tada baku ,baš ništa ne boli. Jer postoji neko ,ko je mnogo voli. 💝💝💝



💝💝💝 Dobro jutro ,bako moja. Dobro jutro, sve pčelice. Evo mene na kanalu, da poljubim vaše lice. I ovog oktobarskog dana, družit cu se bako sa vama. Kecelja je vec vezana, i kosica upletena. Ne brinem se bako moja, da cu biti uflekana. Mirno slušam reči Vaše, i sitnicu svaku pratim. Sa oduševljnjem gledam i na kanal uvijek svratim. Sve sam bako zapamtila, uspjet ce mi svako jelo. Primamljivo i ukusno, hvala puno bako Jelo. I djeka Milan umiješao, je prste svoje. Od ove pogače, nema ništa bolje. 💝💝💝

💝💝💝 Pravite mi društvo, sve pčelice moje. Od ovog kanala, nema ništa bolje. Kaže nama baka, dok krofnice pravi. U krofnice svoje, i bananu stavi. Pa ih lepo složi , u kalup za mafine. Ispale su bako, odlične i fine. Pokazala baka, nama maštu svoju. Dok su pristigle pčele, u što vecem broju. Zadovoljan djeka, sve krofnice mjerka. Pravi bako žurku, veseli se djeka. Da se malo družim, zivot da produžim. Kaže djeka baki Jeli, da su zdravi i veseli. 💝💝💝 A sad pozdrav, svima vama.Družim se i sutra s vama! 💝💝💝




Joka Živković


💝💝💝 Moja baka, ko Anđeo. U košulji bijeloj sjedi. Pa nam svima, baka kaže. Da jos uvijek mnogo vrijedi. Napravila pravi ručak, a i nama predlog dala. Džigerica u povrcu, nama se je baš dopala. Secka baka svo povrce, svima nam na osmjeh lice. Bit ce dobro bako moja, pravi ukus lijepa boja. Ovo jelo bas je pravo, svima kazem bako zdravo. Druzimo se mi i sutra, evo šaljem sto poljubca. Da izljubim sestre moje, kakve nigdje ne postoje. To su duše dobre, drage. Koje s bakom kanal grade. 💝💝💝 💝💝💝



💝💝💝 Srbijom se proslavila, jedna baka Jela. Gleda je i prati , naša zemlja cijela. Male Republike , sve su se srodile. Da bi svakog dana, baku bodrile. Planine,rijeke i ptičice male. Pronijele su zemljom , dio bakine slave. Ko god da je pitao, s ponosom su rekle. Bile smo u gostima , kod bake i djeke. Baka nas hrani, djeka priče nudi. Fini su i kulturni , ti dobri ljudi. S ponosom nam šalju, recept svakog dana. Uživaju oboje , da se druže s nama. Veliki je borac, veliko srce ima. Koje sa radošću , baka daje svima. Ljubav nam pokazala, i ljubav nam dala. Zato i kažemo, draga Bako hvala. 💝💝💝



Joka Živković


💝💝💝 Narandžaste boje, baki dobro stoje. I košulja i kecelja, sve u tonu lepih boja. Jesen došla i kod bake. Donela joj nove cake. Kako krimpir da se spremi. Da je dobar i slatko porumeni. Ispricala nama baka, sta nam treba za to sada. Pa nam krompir pripremala, kao neka žena mlada. Kada krompir beše gotov. Baka mjerka krompirice. Iza kamere djeka viče, I za mene bako bice. Ko djete ga baka mjerka, kako krcka dok ga proba. Krompirici svi rumeni, djeka kaže blago meni. 💝💝💝 I ja cu ko Vesna naša, da pozdravim sve pcelice. Da im kažem da ih volim, jer su meni ko sestrice. 💝💝💝


💝💝💝 I ja volim kada baka, veselo se nama smije. Tad osnjehom svojim dragim,radosno nam dušu grije. Kada sjedi sva u cvecu, i prelepe priče priča. Pa priprema jela razna, uvijek ona prvoklasna. Sa osmjehom nas doziva, uvijek razne priče priča. I savjete ona djeli, zavolje je svijet cjeli. Zato draga moja bako, nek ti osmjeh lice krasi. Ne gledaj na gubitnike, vec ostani kakva jesi. 💝💝💝




💓💓💓 Moja baka vedra lica divan recept jutros sprema, veselo je u tom domu takve srece nigde nema! Tako lepo okruzena raznim cvecem sa svih strana, za stolom je nezno bice moja baka nasmejana! Musaku je od tikvica nama lepo objasnila, sve kroz pricu i kroz osmeh draga bako ziva bila! Na stolu je potpun rucak sto nam baka milo nudi, izvolite pogledati dragi moji dobri ljudi! Budi zdrava i vesela moja draga bako mila sve sto spremis predobro je ruka ti se pozlatila! 💓💓💓 Velik pozdrav za sve pcelice Jer ste vi moje drage sestrice! 💓💓💓




💓💓💓 Na danasnji lepi dan nek je srean rodjendan! Devojcica jedna plava ugledala svetlost dana nesluteci dace danas biti jako popularna! Bako Jelo moja mila uvijek mi sretna bila! U zivotu pored deke nek te sreca svaka prati jer u svemu posebna si neka ti se dobrom vrati. Da si uvek tako mila nasmejana draga lica jer si tako osvojila na hiljade mladih srca, postala si sirom sveta NASA BAKA MILJENICA! Nek ti dragi bog podari mnogo zdravlja,mnogo srece, neka stazom tvog zivota cveta samo razno cvece! 🎂🍸🌹






💓💓💓 Divno jutro,divan dan moje bake divan stan naokolo svuda cvece ovaj dom je prepun srece! A za stolom nasmejana baka Jela svakog dana, spremno ceka sve pcelice veselo je njeno lice. Jutros becku sniclu sprema ni u Becu bolje nema, Umjetnik je baka moja malo moze ruka koja da napravi tako jelo zivela mi bako Jelo! Bas sam sretna sto postojis sto nas tako jako volis. To si si nasa zvezda sjajna sijaj nama svakog dana! 💓💓💓 Pozdrav mojim pcelicama mojim sjajnim zvezdicama! 💓💓💓


💓💓💓 Evo jutros pravi baka opet jedno slano jelo jednu lepo izrazitu kupusnjač pravu pitu. Napravila retko testo pa sa njime maze vešto sve korice polagano prelijepo to je stvarno. Kupusom ih baka puni pa ih lepo u krug mota kao neko malo gnezdo ma stvarno je to lepota! Proba baka pituljice a smesi se milo lice, A kad deka mili stize i kad stolu pridje blize, ja sam tada sretna bila deke sam se uzelela. Kad je deka pitu probo kaze bas je ovo dobro, ma ne dobro ,fantasticno nisam jeo nista slicno! E to deko hvali nama budi snama svakog dana bakina si jaca strana. Vas dvoje ste tandem veka nek vas svaka sreca ceka, gde god bili i hodili uvek srecu donosili! Jer ste stvarno fantasticni vama nema nigde sličnih! 💓💓💓 Pozdrav leti kao ptica pcelicama vedra lica budite mi zdrave čile jer ste meni jako mile! 💓💓💓


💓💓💓 Mirisnu je ginanicu Jutros baka napravila pa je svojim neznim glasom svoje pcele probudila. Ustajte mi duse moje da vas baka sad nauci gibanicu napravite obradujte sve u kuci! Za cas baka sve sastavi sto se ima to se stavi, nista skupo ni zahtevno a ispade savrseno. Eto to je moja baka sto od malo pravi nesto ma to moze samo ona da napravi tako vesto. Gotova je lepotica baka parce odvojila za svojega milog deku da on prvi degustira. Sta od toga ima lepse to je ljubav sto ih veze ljubav ovo dvoje ljudi svima primer neka bude Kako ljudi vole zivot a i zivot voli ljude! 💓💓💓 Lepi pozdra sada leti sve pcelice da poseti da ih nezno sve zagrli svud po svetu ma gde bili! 💓💓💓





💓💓💓 Nije mudrust vec iskustvo tako kaze moja baka za studente sendvic pravi ispunja se zelja svaka. Sta god neko sad pozeli baka odmah recept deli, gde to ima mili moji tako nesto da postoji. Naravno da ima neko ko sve moze da uradi svaki recept da prestavi da se malo drustvo sladi. Sprema baka jutros evo to studensko remek delo, to su mladi prepoznali pa zadatak baki dali. Jer jedino baka moze da ispuni zelju njinu divan sendvic moze biti za dorucak i uzinu. Kome moja baka smeta neka prodje,nek proseta nek ne gubi ovde vreme neka trazi druge teme, Nek nas pusti da na miru mi pratimo nasu baku i da dobro upamtimo izrecenu mudrost svaku. Sve sto moja baka kaze ja cu prenet mojoj deci dobto stara mudrost kaze TRI PUT MERI JEDNOM SECI! 💓💓💓 Lepe zelje mili moji ja vam od sveg srca saljem sve vas jako jako volim pisacu vam ja i dalje!💓💓💓




💓💓💓 Evo odmah na pocetku dajem glas za moju baku i glasam za bakin kanal tu poznatu nama stranku, koju vode baka,deka pa mi zato nije jasno da postoji dusa neka kojoj ovi mili ljudi na kanalu sad smetaju, Pa ih molim nek polako sa kanala prosetaju. Neka idu tamo dalje gde osmeha nepostoji, gde se mrzi i hvalise kako samo ja postojim. To kod moje bake nema zbog toga je savrsena, vesela i nasmejana sve je lepsa svakog dana. A sto kuva i sto sprema njoj u tome ravnog nema ni kuvara ni pekara niti nekog slasticara, svi bi mogli uistinu da joj kapu sada skinu. A saveti mudri njeni zaista su savrseni, jer nas ova draga dama sto je snama svakog dana savetuje iz iskustva kroz sve price i upustva! Nemoj bako da se menjas jer si nama takva draga ti i dragi ,mili deka vredniji ste od svakog blaga! A strudla je savrsena tako meka i sarena, odmah mami da se pravi I u kuglof da se stavi, pa da jutro zamirise nemam reci nista vise, osim da ste savrseni i do neba dragi meni! 💓💓💓 Drage ste mi i vi pcele nek ste zdrave i vesele glasajte za nasu baku za pametnu miso svaku koju ova dama kaze od tog nema nista draze!






💓💓💓 Kaze nama jutros baka mi smo lek za svaku ranu pa imali ista lepse da se desi u jednom danu..? Mudro misli i govori sede kose moja baka, pa kroz pricu nama kaze kuvacu do zadnjeg daha. Dokle god me snaga sluzi sa vama cu da se druzim. Pa sta vise posle ovog moze stvarno da se kaze ja cu reci moja bako od tebe mi nema draze. A uz tebe i moj deka nek vas svako dobro ceka, nek vas sreca uvek prati nek u vasu kucu svrati. Baka kaze da pisemo komentare i pesmece jer sve je to kako kaze pravi lek za njeno srce. Eto tako nasmejana jutros mleko nama pravi, sa secerom da se kuva sve polako baka stavi. Pa nam nasa baka kaze naucite vi i ovo jer uskoro pravicemo nesto lepo nesto novo. Evo to je pravi recept naucite neke cake iz domace radinosti ove moje drage bake! 💓💓💓 Saljem sada lepi pozdrav za pcelice moje drage podrzimo nasu baku mi smo deo njene snage! Poljubac vam sada saljem volim vas i volecu i dalje! 💓💓💓




💓💓💓 Evo danas divan predlog salje nama baka mila, tako lepu dzigaricu sa povrcem pripremila. Lepo moja baka zbori da je zivot samo jedan, da moramo biti svesni koliko je stvarno vredan. I netreba dozvoliti da nam zivot brzo prodje, treba stvorit nesto vredno jer sve tako brzo prodje! Eto uz tu lepu pricu na stolu je pravo jelo samo mogu da ti kazem umetnicko pravo delo! 💓💓💓 Pripremite i vi pcele lepo jelo bake Jele pa se svima pohvalite sta znate da napravite! 💓💓💓





💓💓💓

Keceljica oko struka i bakina vredna ruka, jutros nama pravi nesto s malim trikom vrlo vesto! Hrskav krompir novi nacin i poznati bakin zacin. Sve po redu baka stavi i na kraju red ljubavi. To je ono sto je tajno sto koristi baka stalno, jos osmeh na licu doda prelijepa to je zgoda. Ova zena mila lica sto za stolom jutros sedi eto to je moja baka sto suvoga zlata vtedi! 💓💓💓 Saljem pozdrav sirom sveta gde god bakin kanal seta, gde god koja pcela ima ja cu uvek biti snjima. 💓💓💓





😁😁😁💓💓💓 Jutros me je moja baka sa osmehom zadivila, prelijepog milog lica uvijek mi takva bila! Dali ima ista lepse Od osmeha ove zene od dobrote i ljubavi od topline duse njene? Svaki recept bake moje zacinjen je sa osmehom stvarno neznam kako moze da nevoli ovo neko! To su ljudi ljubomorni Sto nevole cak ni sebe, kako onda moja bako da zavole takvu tebe? Ostani nam samo takva zelimo te takvu samo i nizasta na svijetu necemo te da menjamo! A za recept kao uvek moram reci samo bravo za prelepo ,preukusno ovo nase jelo staro! Samo tako ti kraljice nasmejanog blagog lica postala si olicenje pcelicama ikonica! Sa tobom se se pcele bude sa tobom se pozdravljaju, uz tebe se vise druze prijateljstva nastavljaju! Netrazimo nista drugo nego tvoje lice milo topli osmeh ,blagu dusu moje bake toplo krilo! 💓💓💓 Mislim da se samnom slazu divne moje drugarice da volimo nasu baku nasmejano njeno lice. Sve vas volim drage moje nek vas uvek sreca prati a za vase dobro delo neka vam se dobrom vrati! 💓💓💓




I danas je moja baka Opčinila mene . Sa receptom divnim krompir iz rerne. Stavila je začine po njenoj volji. Jelo fino i začinjeno niko neće da odoli. Priča moja baka kako to sprema . A to eto nekom smeta. Taj s kanala nek odšeta. Nek se ni ne vrati. Niko neče da pati. Za truta ovde mesta nema. Ovo je kanal jedinstven na svetu. U svemu umerena prava žena. Za divljenje samo stvorena . Zato volim baku i njenog deku . I pčele iz celog sveta . Ovaj kanal svima znači Zajedno smo jači.


Osvanuo divan dan. Moja baka slavi rođendan . U trečem dobu mlada u duši . Okupila puno pčelica . I tortu je napravila da počasti drage goste. I bakine dušice na kanalu . Svu sreću sveta želi vam Jela . Nek sreća vašim domom svaki dan šeta.. Da vam se ispune sve želje. Samo da vas zdravlje služi da poživiš vek što duži. Bezbroj poljubaca primi na dar . Bako SRETAN ROĐENDAN.💕💕👄👄👄🎁🎀🎈🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Ako danas bude suza koja Obriši ih bako moja Jer imaš puno poruka od prijatelja . Meni svaka obasja lice A tek bakino srce. Ispunili ste godine životom A ne život godinama . To je bako i moj moto .


Jelica Markovic


Fantastičan recept i ovog dana. Priča moja baka tako lepo i milo. Rado bih sela u bakino krilo. Bombarduju baku komentari razni. Ne osvrći se bako Oni nisu važni. Pitice divne krckaju samo . I ovo će jelo biti slavno. Prijatno vam bilo to ću vam reći. Ja ču bako ovo deci ispeći.


Željka Drinovac


Pozdrav dragoj bajki i dejki, pozdrav za sve moje drage djevojčice na kanalu.... Baki, s ljubavlju...! Opojni se miris širi sa svih strana Sjedi baka Jela vedra, nasmijana Ima onih nekih što mi bajku srde Samo kažem bakić sve je to za ljude.... Kvocne tu i tamo, neka glava luda, niti trunke uma, po kanalu vrda, hejteri i padobranci, što mi baku ljute, bistru vodu koja teče, htjeli bi da mute. Vi što obraz skrivate iza svog ekrana Baku mi ne dirajte jer, jao si ga Vama stisni guzu, budi faca, imaš li ti srama???? Previše te zavist mori jer je baka dama. Kuhinja je moje bake najbolja na svijetu zlatna vrpca A mi sa njom skupa u paketu. Neka radost briše, svaku tugu s lica ako suza krenula je; nek je, radosnica....


Željka Drinovac


Bako na brzaka, rođendanska pjesmica... Neka život kojim kročiš bude posut srebrom, zlatom Drage što u srcu nosiš od Boga ti je, bako dato.... Neka budu zapisane, sve te lijepe godine, sati ovi i minute, bake naše voljene, Osmijeh sreće nek ti zari, tvoje lijepo lice, blagi pogled divne žene, naše bake miljenice. Srce nek još dugo tuče u grudima ove žene Klicajući sve do neba PČELICE JOJ ŽELE NJENE....! 💝🍷😘


No comments:

Post a Comment