Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Saturday, February 20, 2016

Šareno keksići

Šareno keksići


Evo jednog keksa koji sam pronašla na sajtu Stvar ukusa, probala sam ga napraviti oi mogu vam reći prelep je. Uradila sam i Video za njega pa možete pogledati sam postupak

Potrebno je:
200 g. margarina
200 gr. šećera
malo soli

2 jaja
500 gr. brašna
1 pecivo
1 vanila
1 kašika kakao
1/2 cimeta
Potrebno je:
Umutiti margarin sa šećerom penasto pa dodati jaja i još malo izmešati. Dodati brašno i prosejano pecivo i vanilu i sve dobro izmesiti najpre varjačom a zatim umesiti i dobro izraditi testo. Zatim testo podeliti na pola, pa u jednu polovinu ubaciti kakao i cimet i dobro opet izmesiti.



Svaku dobro izmešenu polovinu razvući što tanje u pravougaonik na peh papiru i to jednake dužine i širine i staviti u frižider pola sata.


Zatim izvaditi pa na svetlu koru položiti tamnu i urolovati pa opet malo prohladiti , a zatim seći tanke keksiće kao na Videu i peći na 180 stepeni C oko 20 min.
Keks može dugo stajati a glavni degustatori će biti deca
Prijatno dragi moji!

No comments:

Post a Comment