Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Sunday, January 13, 2019

Bakina kuhinja- 6 DEO pesma članova kanala

Bakina kuhinja- pesme članova kanala 6 deo





💝💝💝 Sve precizno i polako. Napravi ih bako lako. Baš su lepe i krckaju. Moju dušu opijaju. Složi baka pogačice. Pa i recept nama deli. Ostadosmo zapanjeni,opet složni i veseli. Zarumeni djeki lice, obožava grickalice. Obožava baku svoju, kad mu tako lepo sprema. Savršeno sve,bez problema! 💝💝💝
Joka Živković

Joka Živković

💝💝💝 Moja vila, jutros sija. Pa na kafu,sve poziva. Uz pricu se ,samo smjesi. Svakog od nas ,uvijek tjesi. Ne zamjeram ,nikad bako. Jer Vas volim,samo tako. Volim ja i djeku moga. Od zemlje,do Drago Boga. I pcelice drugarice, ljubim svakoj od njih lice. Da su zdrave i vesele, sa mnom moju srecu dele. 💝💝💝


💝💝💝 Skuvani rezanci, I oraha malo. Pravi je desert, do koga mi je stalo. Napravit cu bako, I ja sebi tako. Volim karamelu, da se sve istopi. Ovo je slatkis, broj jedan u Evropi. 💝💝💝 Jednostavno,lako. Bako volim tako! 💝💝💝

Joka Živković

💝💝💝 Napravit se moze kolac, pa i jeftin on da bude. Samo treba s racunicom, upoznati ove ljude. Al ne brinem mnogo zato, jer ste tu draga bako. Vi gledate sta je lakse, da mnogima tako pase. Da se mnogi mogu snaci, I jeftino stim izaci. Svoj djeci da naprave, da se sa kolacom slade. Nije skupo nit je tesko, jer to baka sprema vjesto. Kada moze ova baka, moze svaki radnik,majka. Nek nam djeca uzivaju, gdje god idu da pricaju! 💝💝💝



Joka Živković

💝💝💝 Evo nama ,tacna mjera. Da se radi,kako treba. Da ne bude, sad zabuna. Tu je majstor, pravog uma. Sve na dugme,u masine se baka razume. Pa masini rece,sve sto zeli. A masina napravila,hleb beli. Hrcka hlebcic,ko spuzvica. Ne nestaje baki ,osmjeh s lica. 💝💝💝




Joka Živković

💝💝💝 Evo nama baka sada, spansku pitu pravi. Toliko je dobra, jer svasta u nju stavi. Prica svojim, toplim glasom. Da nam svima, lakse bude. Dobra prica I savjeti, jesu za sve ove divne ljude. Volimo mi baku nasu, jer je zvjezda koja sija. Baka Jela nasa draga, srcu najmilija! 💝💝💝





💝💝💝 Fantasticno nema mane, tako male,tako slane. Za zurku su ,uvijek zgodne. Svako dete,raduje se tome. Jos kad draga, baka hvali. Nista tome, tu ne fall. Samo volje i vremena. I uzina vec je spremna. 💝💝💝



Vesna Lekovic


💓💓💓 Pravi baka lepu picu za gurmane i decicu, Lepa socna i hrskava poslastica stvarno prava. A jako se lako pravi po izboru sam sve stavis, ideja je stvarno dobra zato treba da se proba. Mi volimo ono srce sto nam baka u dno stavi tada znamo da je dobro da komentar to je pravi. Ali ipak ljutnje nema jer je baka pretrpana na stotine komentara stize baki svakog dana. 💓💓💓 Drage pcelice bakine dusice letite oko bake vase jer njeno toplo nezno srce to je veliko srce nase! 💓💓💓

Vesna Lekovic


💓💓💓 Evo nase drage bake u kuhinji toploj blista pa priprema razna jela nepropusta ona nista. Pored starih divnih jela priprema i savremena. jutros virsle pohovane jako lepo nema mane. Kuhinja joj sjajom blista a dusa ko suza cista. 💓💓💓 Pcelicama svako dobro od sveg srca sada saljem, Sve ih volim i pozdravljam pisacu im ja i dalje! 💓💓💓


Vesna Lekovic


💓💓💓 Jutros jedna ptica mala na prozor mi pokucala, cvrkutom mi ispricala I kroz pricu upitala. Ima jedna divna zena osecajna , jedinstvena, tople duse,divnog srca, pcelicama miljenica. Lepo sprema,lepo kuva, tradiciju staru cuva, a zna biti i moderna e zato je jedinstvena! Pa me ptica pripitala dali sam je upoznala? Ja uzviknuh puna srca: ,,To je baka miljenica''! Sa njome sam svakog dana dusevna je moja hrana. Sa njome se jutrom budim sa njom sve mi lepo krene, zato mogu glasno reci nema nigde bolje zene! Sve sto sprema,sve sto kuva u mojoj se svesci cuva, kao divna uspomena sto se cuva kroz vremena. Srce moje bogato je voli ovo ljudi dvoje moga deku,moju baku, ja im zelim srecu svaku!!! 💓💓💓 Svaku srecu zelim sada i pcelama sa kanala zelim samo da im kazem: ,,Da ih volim nije sala''! 💓💓💓



💓💓💓 Pravi desert bakaJela pokazati nama htela Kako moze da napravi jeftin kolac,sta da stavi? Nista skupo vec jeftino a izadje jako fino. Njena masta cuda stvara njeno znanje vredi para. Al se baka rastuzila sto pcelica nekih nema sto su baku napustile il su negde odletile. Pcelce cu zamoliti da se baki nasoj vrate, jer toplina duse njene i iskrenost ove zene, blagi osmeh,i mili glas to je ono sto spaja nas! Nek Veliki Bog sacuva moju baku deku moga, nek podati dobro zdravlje nista drugo osim toga! 💓💓💓 Nek Veliki Bog sacuva I Vas moje drage pcele nek podari dobro zdravlje da ste stetne i vesele! 💓💓💓


Vesna Lekovic


💓💓💓 Razume se moja baka kako rece u masine savremena zna da bude da napravi stvari fine. Prava mera za hleb pravi baka tacno zna sta stavi, A ko nema pekaricu nek proseta po kanalu nek pronadje receot pravi sto ga baka rukom pravi. Bilo kako umeseno bakun hleb je remek delo, tako hrskav a mirise tu se nema sta da pise, napravite i probajte prujatno i uzivajte! 💓💓💓 Pozdrav za sve divne ljude nek probaju pa nek sude dali ima ista sladje kao hleb kad se na sto nadje, zamirise i zarudi uzivajte dobri ljudi!💓💓💓
Vesna Lekovic


💓💓💓 Dusicu pogacu baka pravi nista posebno u nju ne stavi, samo obicne sastojke fine zato je ovako lepom cine. Mirisna ,mekana bolje reci sjajna bakina ljubav u njoj je tajna. Jer kad sa ljubavlju baka je mesi onda se pravo cudo desi izadje nesto savrseno e to je baka i delo njeno! Mnogo je volim ,mnogo je cenim zajedno sa dragim dekom njenim oni su moja dusevna hrana Jako ih volim svakog dana! 💓💓💓 A jako volim i vas dusice jer vi ste moje vredne pcelice, na kanalu vi ste neumorne zato ste drage srcu mome!

💓💓💓 Spanska pita,lepo nesto baka Jela pravi vesto mirisljavu i sarenu, ljubim vrednu ruku njenu. Toplog glasa,topla dusa, pa se za to rado slusa. Ispunjava zelju svima to samo kod bake ima! Jos nam dugo zivi mila RUKA TI SE POZLATILA! 💓💓💓 Lepi pozdrav sada leti pa pcelice da poseti da ih volim jako ,jako i uvek ce biti tako!



Sace Recepti


A sad jedna pjesmica za tebe draga bako.a ona glasi ovako BAKO ŠTO VAS VOLIM JA TO SAMO MOJA DUŠA ZNA TOLIKO STE MI DRAGI TI I DEKA TO ZNA CJELA PLANETA ZA VAS SVAKO ZNA JER STE DAMA DIVNA ŠTO POMAZE NAMA SVIMA SVIMA STE NA SVOJE ZNANJE BESPLATNO DALI PA MISLIM KO MOZE A DA VAM NEZAHVALI OD MENE VJEČNO HVALA I ZNAJTE DA VAS UVJEK VOLI VAŠA BOJANA MALA VOLI CJENI I NIKAD ZABORAVIT NEĆE DA STE VI DIO MOJE SREĆE HVALA BAKA JELO NA SVEMU OD SRCA



Baku i Deku volim iskreno i jako i neka mi zamjeri svako ovo su mozda male rime ali prije svega istine zive ovog jutra Baka naša jednu lijepu i mirisnu pogaču Skrojila i pokazala svima nama pokazala da nije ništa teško samo malo dobre volje i evo nama pogače ove mliječe tako se zove . Hvala Bako na svemu od srca
Прикажи мање



Sace Recepti

dopali nego kako tu su orasi i karamel da se zasladi cjeli svjet Da vidi svako kako se kod Bake jede slatko Da tu je, lijepa priča sa začinom dva divna bića a to su Baka Jela i njen dragi suprug zvani Deka



Jelica Markovic


Kako mogu bako da zamerim vama kad ste tako divni i družite se s nama. Dajete nam ljubav svakog dana. Ja sa vama bako nikad nisam sama. Tu su moje pčelice mile drugarice. Od drugarstva je to veće Srce je moje puno sreće.. Koliko prijatelja imaš Toliko vrediš. Ti si bako najbogatija žena Jer ni sama ne znaš broj prijatelja. Moja si baka ljubljena i mila Budi samo zdrava vesela i čila.


Manda Lovakovic

Mješa,mješa ta mašina. Tri je sata potrošila. Ali kad mijese ruke tvoje, Sve je bako puno bolje. Puno bolje, puno ljepše, Ali sigurno da i mekše.👍👌. Ugodno popodne svima 😘!

No comments:

Post a Comment