Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Tuesday, April 24, 2018

Bakina kuhinja - slatki voćni sendvič

Bakina kuhinja - slatki  voćni sendvič 

Želite  pripremiti nešto drugačiji  sendvič,  ali ovaj put to neka bude slatki biskvitni sendvič, sa šlagom, pudingom i svežim voćem.  Ovo je idealan lagani  desert za  popodnevno druženje, uz kafu i osveženje. Osvojit će vaše goste i izgledom, ali i ukusom. Sladite se dragi moji!

Potrebno je:
3 jaja
4 kašike brašna
3 kašike ulja
voće po izboru ( ja sam imala maline)
1 puding po izboru ( ja sam stavila karamel)
250 ml mleka
200 gr šećera
kockica margarina
150 gr šlaga
čokoladne bombonice


Priprema:

Umutiti jaja sa šećerom dodati brašno i ulje. U veći pleh staviti pek papir i nacrtati krugove veličine tacne manje, pa papir okrenuti i tu stavljati 3-4  kašike umućenog testa i rasporediti koliki Vam je krug. Ja sam imala 4 kruga tj.  izašlo mi je 4 biskvita.


 Peći na 200 stepeni C  Šlag umutiti a puding skuvati  i zasladiti po želji pa u vruć dodati kockicu margarina i izjednačiti. 



Na svaki biskvit staviti pudinga.. šlaga... voća i po neku  čokoladnu bombonicu i preklopiti kao sendvič može se malo čačkalicom probosti i staviti u frižider sat vremena. 


Seći kao rolat ukus ...e to probajte praznik za nepce....


No comments:

Post a Comment