Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Wednesday, October 4, 2017

Bakina kuhinja - čokoladni kapućino kolač

Bakina kuhinja - čokoladni kapućino kolač 


Potrebno je:
5 jaja
100-150 gr. šećera
100 gr. maslaca
5 kašika prah šećera
200 gr. šlag kreme
50 ml. ulja
5 kašika brašna
100 gr čokolade
kesica kapućina instanta

Priprema:

Umutiti jaja sa šećerom dodati brašno, ulje i ispeći kolač na 200 stepeni C 20 min. Biskvit ohladiti i preseći po dužini na dva dela. Penasto umutiti maslac, sa 4-5 kašika prah šećera i tu dodati rastopljenu čokoladu i kesicu instanta kapućina. Šlag kremu umutiti  sa mlekom ili vodom .U šlag  kremu dodavati kašiku po   kašiku  maslaca sa čokoladom i dobro izjednačiti mikserom..





 Fil podeliti na tri dela. Na prvi rasečeni deo biskvita naneti kremu pa je razvući lepo, staviti drugi deo biskvita, pa namazati filom, i poklopiti trećim delom biskvita i premazati preostalim filom. Ja sam ukrasila rendanom čokoladom odozgo a vi po želji. Dobro ohladiti u frižideru 2-3 sata. Kolač je tako sočan fantastičnog ukusa..probajte obavezno..


1 comment:

  1. Poštovana gđa Jelena BAKO
    Hvala na ovom receptu, kojeg sam isprobao nakon odlaska u mirovinu ( a uvijek sam volio fino ali ne previše-količinski jesti)
    Kolač je oduševio moj ženski dio obitelji suprugu , već odraslu kćer a i baku(punicu). Kako sam kolač radio nekoliko puta a nije mi svaki puta jednako uspio molim da Vas podatak koji capuccino i kolko grama trebam staviti ( S obzirom da danas ima puno vrsta capuccina i raznih veličina pakiranja ). Spemam se opet uskoro praviti.
    Inače sam radio i zimnicu. po vašim receptima Sve je bilo odlično .
    Premalo je mjesta na internetu da Vas nahvalim. Lijep pozdrav i puno zdravlja Vama i svima koji Vas prate na kanalu Bakina kuhinja
    Miljenko

    ReplyDelete