Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Saturday, June 10, 2017

Bakine kuhin ja - kako napraviti savršene lepinje za doručak

Bakine kuhin ja - kako napraviti savršene lepinje za doručak



Priprema:
Ovakve lepinje je naša majka pravila od testa koje je ostalo kad je pravila hleb ili krofne. Sećam se kako je to samo mirisalo i kako samo igrale oko šporeta dok se to pržilo. Ja danas evo pravim svojim unučićima a i meni i dejki od testa koje ostane od kiflica i svog kiselog testa. Zato ga nikad nemojte bacati stavite ga u kesu i  ostavie u frižider može stajati dva dana.




Ugrejte ulje u tiganju izvadite testo iz kese i kidajte loptice. Ruke moraju biti mokre.



Rastanjite ga što više na rukama ili na mokroj radnoj površini i spuštajte u vrlo ulje. Pržite sa obe strane i stavljajte na papirne salvete.



Služite uz sir ili neki djem.. Kako se samo to dobro..mmm...


Prijatno dragi moji!!!

1 comment: