Post Top Ad

Post Top Ad

Translation

Tuesday, September 27, 2022

Najbrži desert naših baka, deca su obožavala a i mi danas

Najbrži desert naših baka, deca su obožavala a i mi danas




Potrebno je:


5 jaja (sitnija ili 4 krupna)
5 kašika šećera
5 kašika brašna
2 kašike maslinovog ulja
džem po izboru

Priprema:

Odvojiti belanca od žumanaca pa umutiti sa šećerom, dodati prosejano brašno. Ubacati ulje, žumanca  i sve lepo izjednačiti.


 Pleh od rerne obložiti pek papirom pa rasporediti testo. Peći na 200 stepeni oko 15 minuta. Jednu polovinu biskvita premazati jednim džemom ( ja sam kajsiju). Drugu stranu drugim džemom (ja sam od šljiva) 

Polako saviti obe strane jedna drugoj u sustret i sastaviti na sredini. Iviti u hartiju i krpu i istaviti sat u frižideru. Po želji odozgo može preliv čokolade ili prah šećer. Secite  na krugove i sladite se. Deca će razgrabiti. 


https://www.youtube.com/watch?v=1kxDksVeTGY

No comments:

Post a Comment